Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Τσαρούχας στο Metropolis: «Τον Άρη θα τον σώσουν οι πολλοί»

Στο Αθλητικό Metropolis και την εκπομπή «Στη Σέντρα» μίλησε ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Άρης Νίκος Τσαρούχας.

Αναλυτικά όσα ανέφερε:

Για την προ ημερών σύσκεψη: «Σε όλα τα προσκλητήρια δήλωσα παρών και αυτό θα κάνω όσο είμαι καλά από ενδιαφέρον για τον σύλλογο. Ήταν μια καθαρά ενημερωτική σύσκεψη. Η νυν διοίκηση μας ενημέρωσε για το πώς έχει η κατάσταση και δεν ελήψθη κάποια απόφαση. Ο Άρης είναι δεδομένο πως πρέπει να παίξει στην Φούτμπολ Λιγκ, και όλοι όσοι είμασταν παρόντες συμφωνήσαμε πως πρέπει να κινηθούμε προς αυτόν τον σκοπό. Ο Άρης είναι ένας μεγάλος σύλλογος με κόσμο, τεράστια ιστορία 100 χρόνων και δεν γίνεται όλα αυτά να πεταχθούν πηγαίνοντας στην Γ? Εθνική λόγω οικονομικής δυσπραγίας».

Για το αν υπάρχουν χρήματα για να αγωνιστεί ο Άρης στην Β? Εθνική: «Ο Άρης έχει πολύ κόσμο, και όλος αυτός ο κόσμος εφόσον κατανοήσει την ανάγκη που υπάρχει μπορεί να συμβάλει. Εγώ το δήλωσα και στο παρελθόν πως δεν είμαι αυτός που ήμουν. Είμαι πλέον συνταξιούχος, ουσιαστικά μισθοσυντήρητος δηλαδή, ωστόσο, μπορώ να συνεισφέρω στο μέτρο του δυνατού. Τον Άρη, όμως, μόνο οι πολλοί μπορούν να τον σώσουν και όχι οι λίγοι».
Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: