Σάββατο 10 Μαΐου 2014

«MVP ο… Πανιώνιος»

«MVP ο… Πανιώνιος»Στον… Πανιώνιο πιστώνεται η ανάδειξη του ως MVP του δεύτερου γύρου του πρωταθλήματος της Α1 μπάσκετ όπως τόνισε ο Έρικ ΜακΚόλουμ σε δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της ομάδας της Νέας Σμύρνης.

«Η ανάδειξη μου σε MVP του δεύτερου γύρου του πρωταθλήματος της Α1, είναι μια όμορφη και μεγάλη τιμή, αλλά πιστώνεται στον Πανιώνιο, γιατί χωρίς τις νίκες και τις επιτυχίες της ομάδας, κανείς δεν θα είχε προσέξει τις δικές μου εμφανίσεις», υπογράμμισε ο ΜακΚόλουμ και κατέληξε...

«Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, γιατί με βοήθησαν να βρεθώ στις κατάλληλες θέσεις και ελεύθερος για να σκοράρω ή να δημιουργήσω και τους προπονητές μου, διότι με βοήθησαν να βελτιώσω το παιχνίδι μου».

Ο 26χρόνος Αμερικανός γκαρντ των «κυανέρυθρων» αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ της κανονικής περιόδου της Basket League με 466 πόντους (μ.ο. 17,92) και παράλληλα πολυτιμότερος παίκτης του δεύτερου γύρου σύμφωνα με την ψηφοφορία, στην οποία πήραν μέρος οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: