Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Τέλος ο Πεϊτσίνοβιτς!!

Την απόφασή του να αποχωρήσει από τη Νις γνωστοποίησε ο Σέρβος αμυντικός, Νεμάνια Πεϊτσίνοβιτς. Ο 26χρονος αποφάσισε να μην ανανεώσει το συμβόλαιο του με την ομάδα της Νίκαιας.

Τέλος ο Πεϊτσίνοβιτς
Δεν ανανεώνει το συμβόλαιο του με τη Νις ο Νεμάνια Πεϊτσίνοβιτς.

Ο 26χρονος κεντρικός αμυντικός έγινε κάτοικος Γαλλίας πριν από τέσσερα χρόνια, αλλά αποφάσισε να μην αποδεχτεί το νέο συμβόλαιο που του πρότεινε η διοίκηση. Ο ίδιος φέρεται να έχει συμφωνήσει με άλλο σύλλογο, χωρίς όμως να έχει γίνει γνωστό το όνομα του.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο επίσημο site της ομάδας:

«Ήθελα να παραμείνω, αλλά δεν καταφέραμε να βρούμε μια κοινή λύση. Θέλω να παίξω σε μια πιο ανταγωνιστική ομάδα και η Νις δεν μπορούσε να μου εγγυηθεί κάτι τέτοιο. Είμαι σίγουρος πως η Νις μπορεί να βελτιωθεί και να πρωταγωνιστήσει, αλλά εγώ πρέπει να σκεφτώ τον εαυτό μου και την οικογένεια μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: