Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Κονέ: «Μπορούμε και καλύτερα»

Αν και δεν κατάφερε, λόγω τραυματισμού, να συνεισφέρει στην εξαιρετική πορεία της φετινής Έβερτον, ο Αρούνα Κονέ περιμένει την επόμενη χρονιά ακόμα καλύτερη για τα «ζαχαρωτά».

Κονέ: «Μπορούμε και καλύτερα»
Ο Αρούνα Κονέ ήταν ένας απ’ τους άτυχους παίκτες της Έβερτον την φετινή χρονιά στην Premier League.

Λόγω τραυματισμού έκανε μόλις πέντε εμφανίσεις. Όμως το ηθικό του δεν έχει πέσει καθόλου και περιμένει με ανυπομονησία την επόμενη χρονιά.

«Την περασμένη σεζόν ήταν μια πολύ κακή χρονιά για ‘μένα έτσι περιμένω την επόμενη σεζόν να αρχίσει », είπε ο Ιβοριανός επιθετικός και συνέχισε:

«Είναι οδυνηρό να κάθεσαι στις κερκίδες και να παρακολουθείς. Είναι κάτι που δεν σκέφτηκα ποτέ ότι θα συνέβαινε και όταν το σκέφτομαι πραγματικά λυπάμαι.

Η Έβερτον είχε μια φανταστική σεζόν και το στυλ του παιχνιδιού που έβλεπα μου ταιριάζει, αυτό μου δίνει τεράστιο κίνητρο για να προετοιμαστώ για την επόμενη σεζόν. Σίγουρα μπορούμε και καλύτερα.

Πρέπει να αποδείξω την αξία μου και είμαι έτοιμος να αναλάβω αυτή την πρόκληση. Το πιο σημαντικό πράγμα για μένα είναι να είμαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση μπορώ να είμαι
». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: