Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

«Μίλησα με τον Άγγελο»

ΓΚΟΛΑΣΑ ΕΡΖΑ  ΠΑΟΚ - ΜΑΚΑΜΠΙ ΧΑΙΦΑ (ΓΙΟΥΡΟΠΑ ΛΙΓΚΑ 2013-2014) 
GOLASA ERZA
 PAOK - MACCABI HAIFA (EUROPA LEAGUE 2013-2014)
Ο Εγιάλ Γκολάσα μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό της πατρίδας του και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ προς το πρόσωπο του και τις συνομιλίες του με τον Άγγελο Αναστασιάδη.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο 22χρονος ποδοσφαιριστής:
«Ο Νάτχο ήταν ο πρώτος που μου μίλησε για τον ΠΑΟΚ. Από την πλευρά της η ομάδα έδειξε πως με ήθελε πολύ και φτάσαμε στο σημείο να πέσουν οι υπογραφές».
Για την συνάντηση που είχε με τον Άγγελο Αναστασιάδη δήλωσε:
«Μιλήσαμε πολύ ώρα με τον προπονητή του ΠΑΟΚ. Μου εξήγησε τον ρόλο που θέλει να έχω στην ομάδα, αλλά και τους στόχους του ΠΑΟΚ. Σύντομα θα ξεκινήσουμε προετοιμασία».
Όσον αφορά για την «περιπέτεια» του με την Μακάμπι Χάιφα τόνισε:
«Πέρασα μια δύσκολη περίοδο φέτος, που δεν ήταν εύκολη για έναν ποδοσφαιριστή. Δεν μπορούσα να αγωνιστώ, αλλά συνέχισα να κάνω προπονήσεις και προσπαθούσα για το καλύτερο. Δεν θέλω να τα σκέφτομαι αυτά, τα αφήνω πίσω μου μου, μου αρέσει να τα βλέπω όλα με θετική ματιά».
Ενώ για τις σχέσεις του με τον προπονητής της ομάδας από το Ισραήλ ανέφερε:
«Η σχέση μου με τον προπονητή της Μακάμπι ήταν πολύ καλή».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: