Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Νίκος Παπαδόπουλος: «Περιμένουμε τις εξελίξεις»

Ο προπονητής του Ηρακλή Νίκος Παπαδόπουλος φιλοξενήθηκε στο Αθλητικό Metropolis και την εκπομπή «Στην Σέντρα», μιλώντας για το μέλλον του στον «κυανόλευκο» πάγκο, αλλά και τον υποψήφιο επενδυτή Σπύρο Παπαθανασάκη.

Αναλυτικά:

Για το μέλλον του στον πάγκο του Ηρακλή: «Θα δούμε. Περιμένουμε τις εξελίξεις να δούμε τι θα γίνει. Αυτά που μαθαίνω είναι πως περιμένουμε τις επόμενες ημέρες, είναι σε καλό δρόμο οι συζητήσεις με τον επενδυτή και από την ενημέρωση που έχω το θέμα θα τελειώσει και ο Ηρακλής θα περάσει σε άλλα χέρια».

Για το αν έχει μιλήσει με τον Σπύρο Παπαθανάκη: «Δεν έχω μιλήσει μαζί του, από όσο ξέρω μίλησαν στον κ. Παπαθανασάκη για μένα και με ρώτησαν ποιο είναι το πλάνο μου. Εγώ αυτό που ξέρω είναι πως σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πρέπει να παρουσιάσω τις απόψεις και τον προγραμματισμό ενόψει της νέας σεζόν, τόσο με την μεγάλη ομάδα όσο και με τις ακαδημίες. Τώρα το αν με θέλουν, εγώ θα μείνω. Το έχω πει πως πρόθεση μου είναι να μείνω στον Ηρακλή, ωστόσο ακόμα είμαστε σε αναμονή».

Για τις πληροφορίες που έχει για τον υποψήφιο επενδυτή: «Δεν έχω πολλές πληροφορίες για τον άνθρωπο. Από αυτά που ξέρω είναι πως θέλει να επενδύσει, γιατί πέρα από τα χρήματα χρειάζεται διάθεση και αφοσίωση για να φτιαχτεί μια δυνατή και σοβαρή ομάδα»
Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: