Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Μαυροκορίδης: «Κανένα χρέος στη δική μου θητεία» (AUDIO)

Στο Αθλητικό Metropolis και την εκπομπή «Στη Σέντρα» φιλοξενήθηκε ο πρώην πρόεδρος του Γ. Σ. Ηρακλή, Γιάννης Μαυροκορίδης, ο οποίος συνελήφθη τις προηγούμενες μέρες για χρέη του συλλόγου.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Βάσει των δεδομένων, καλά είμαι. Δεν περίμενα ποτέ να δω αυτό το νούμερο χρεών. Εμείς ήμασταν διοίκηση Πρωτοδικείου. Εδώ μου έχουν χρεώσει όλα τα χρέη από το 2003, σε προσωπικό μου ΑΦΜ. Έπαθα σοκ. Ξέρετε τι είναι να βγαίνεις από το σπίτι σου και να συλλαμβάνεσαι; Δεν μου απάντησε κανείς για την απόφαση, ήταν εντολή του εισαγγελέα το ένταλμα, εκεί θα έπαιρνα το ένταλμα και εκεί όταν είδα το νούμερο έπαθα σοκ. Στην δικιά μου την θητεία δεν υπήρχε κανένα χρέος. Αυτά ψάχνουμε τώρα, πως είναι δυνατόν να μεταφερθούν όλα αυτά τα χρέη στο δικό μου ΑΦΜ. Αύριο στις 12 το μεσημέρι είναι το δικαστήριο. Ξέραμε όλο αυτόν τον καιρό για τα πρόστιμα του ΣΔΟΕ, το αρχικό κεφάλαιο σύμφωνα με τα όσα παραλάβαμε, ήταν γύρω στα 8 εκ ευρώ το Φ.Π.Α και κάποια άλλα νούμερα που δεν μπορώ να πω στον αέρα. Όταν έχεις εικονικά τιμολόγια τα πολλαπλασιάζεις επί 3. Χωρίς τα πλαστά τιμολόγια το πρωτογενές χρέος είναι γύρω στα 12. εκ ευρώ. Μαζί με τα πλαστά πιάσαμε αυτό το αστρονομικό ποσό».

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Γιάννη Μαυροκορίδη στον Γιώργο Μπούζο:


Upload Audio - Download Music - Psy -Gangnam style

*Πηγή: metrosport.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: