Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Τζεμπούρ: «Κάτι χρωστάω στην ΑΕΚ»

Για τους λόγους που αποχώρησε απ' τον Ολυμπιακό, την αγάπη του για την Ελλάδα αλλά και το χρέος του απέναντι στην ΑΕΚ μίλησε ο Ράφικ Τζεμπούρ. «Στην Ελλάδα αν είσαι γλύφτης, όλοι σ' αγαπάνε» σχολίασε.

Τζεμπούρ: «Κάτι χρωστάω στην ΑΕΚ»
Τα ερωτηματικά που είχε αφήσει το ξαφνικό διαζύγιό του με τον Ολυμπιακό το περσινό καλοκαίρι αλλά και το... χρέος που άφησε η αποχώρησή του απ' την ΑΕΚ διαλεύκανε σε τηλεοπτική του συνέντευξη ο Ράφικ Τζεμπούρ.

Αφού τόνισε πως: «Αγαπώ την Ελλάδα, μ' αρέσει να είμαι εδώ. Νιώθω μέσα μου ότι κάτι με συνδέει μ' αυτή τη χώρα», σχολίασε με σκληρή γλώσσα τα κακώς κείμενα που συνάντησε στη χώρα μας -κάνοντας λόγο για «γλύφτες και ρουφιάνους που προχωράνε», ενώ εξέφρασε και στην επιθυμία να επιστρέψει -μια και έφτασε πολύ κοντά για να το κάνει.

Ο Αλγερινός επιθετικός αναφέρθηκε στους λόγους που του αποδόθηκε ο χαρακτηρισμός του κακού παιδιού, τον τρόπο που τον αποτίναξε στον Ολυμπιακό, ενώ αναφέρθηκε και στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ και του Παναθηναϊκού.

Αναλυτικά όσα είπε στην τηλεοπτική εκπομπή του ANT1 «Τα Καρντάσιανς»:

Για τον λόγο που έφυγε απ' τον Ολυμπιακό:«Πιστεύω πως έχω ζήσει πάρα πολλά πράγματα στην Ελλάδα τα οκτώ χρόνια που ήμουν εδώ. Είχα και καλές και άσχημες στιγμές. Ένιωσα πως έπρεπε να φύγω για να γνωρίσω και κάτι άλλο. Είδα πολύ ωραία πράγματα στην Ελλάδα, όμως στην ηλικία που είμαι, δεν έχω πολλά χρόνια μπροστά μου για να γνωρίσω κι άλλα. Ήταν η καλύτερη στιγμή για μένα να φύγω».

Για το αν θα επέστρεφε στον Ολυμπιακό: «Ένιωσα πως έκανα τη δουλειά μου και είμαι ευχαριστημένος γι' αυτό. Όταν πήγα στον Ολυμπιακό, είπαν πως είμαι κακό παιδί, πως θα κατέστρεφα την ομάδα και θα δημιουργούσα προβλήματα. Έκανα τη δουλειά μου στο γήπεδο όμως. Αγάπησα αυτή την ομάδα, γιατί μου έδωσε μου έδωσε πολλά. Φοβερές εμπειρίες στο Τσαμπιονς Λιγκ' πρωτάθλημα... Σέβομαι τον Ολυμπιακό, είμαι μεγάλη ομάδα. Όμως πίστεψα ότι έπρεπε να φύγω. Υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες στο παρασκήνιο που δεν χρειάζεται να πούμε».

Για την συμπάθεια των φιλάθλων του ΠΑΟΚ: Σέβομαι τον ΠΑΟΚ, είναι κι αυτή μια απ' τις μεγάλες ομάδες. Έχει κόσμο καμικάζι, όπως είμαι κι εγώ. Θα ταιριάζαμε. Ποτέ δεν λέω ποτέ, όμως μεγάλωσα στην Αθήνα, αγαπώ την Αθήνα, εκεί είναι που έγραψα την ιστορία μου. Είχαμε μιλήσει στο παρελθόν, αλλά δεν προχώρησε η συνεργασία».

Για τις συζητήσεις που είχε κάνει με την ΑΕΚ: Είχαμε μιλήσει με την ΑΕΚ, για να επιστρέψω. Είναι η ομάδα που προτιμώ. Μιλήσαμε με τον πρόεδρο, όμως δεν τα βρήκαμε τελικά σε κάποια πράγματα που δεν πήγαν καλά. Στον Ολυμπιακό έκανα αυτά που έπρεπε, στην ΑΕΚ όμως κάτι χρωστάω. Δεν έχω τελειώσει ακόμα τη δουλειά που ξεκίνησα. Θα ήθελα να επιστρέψω για να το κάνω. Ήταν πολύ καλή ευκαιρία το καλοκαίρι. Πίστεψα ότι θα μπορούσα να βοηθήσω την ομάδα, όμως δυστυχώς δεν έγινε».

Για την σχέση του με τον κόσμο: «Στην Ελλάδα βλέπω πως με αντιμετωπίζουν όλοι με αγάπη. Ακόμα και Παναθηναϊκοί. Ο κόσμος έχει καταλάβει πως λειτουργώ. Αγαπάω την μπάλα, την φανέλα που φοράω. Μου αρέσει να είμαι μέσα στο γήπεδο και να τα δίνω όλα. Έχω πάρα πολύ όρεξη».

Για το αν τον έχουν χαρακτηρίσει δίκαια «κακό παιδί»: «Δεν μπορώ να το πω εγώ αυτό. Αυτοί που με ξέρουν μπορούν να πουν τι άνθρωπος είμαι. Αφήνω τον κόσμο να μιλάει για εμένα. Στην Ελλάδα όταν είσαι ρουφιάνος και γλύφτης όλοι σ' αγαπάνε. Δεν ήμουν ποτέ καλός σ' αυτό το κομμάτι. Διάλεξα να είμαι άντρας. Δεν πήγα ποτέ μ' αυτή τη μεριά. Γι' αυτό ίσως έχει χαλάσει το όνομά μου. Στη μπάλα πρέπει να υπολογίζουμε περισσότερο τον παίκτη, παρά το παρασκήνιο. Δυστυχώς στο ελληνικό ποδόσφαιρο αυτό δεν γίνεται, οι γλύφτες και οι ρουφιάνοι υπάρχουν παντού».

Για το αν υπάρχει κάτι που τον πλήγωσε: «Έχω πολύ κακή σχέση με τις εφημερίδες. Δεν ήμουν ποτέ αυτός που θα σηκώσει το τηλέφωνο για να μιλήσει με δημοσιογράφους. Με έχουν χαρακτηρίσει "κακό παιδί" και "μαύρο πρόβατο". Αυτό που έχω να πω είναι πως είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτό που έχω κάνει. Έπαιξα μπάλα, έδωσα το 100% του εαυτού μου και δεν έπαιξα ποτέ τέτοιου είδους παιχνίδια».

Για τους λόγους που αλλάζει συχνά ομάδες: «Όταν έχω παράπονο με κάτι τα λέω. Δεν φοβάμαι κανέναν. Κι αυτό πολλές φορές δεν βοηθάει».

Για τη σχέση του με τη μητέρα του: «Όταν έφυγα από την ΑΕΚ, μίλησα με την μητέρα μου. Μου είπε πως το μέλλον μου είναι στην Ελλάδα, ότι πρέπει να μείνω εδώ. Αυτό που με συμβούλευσε ήταν να σηκώσεις το κεφάλι μου και να κερδίσω τον κόσμο. Πήγα στον Ολυμπιακό και νομίζω πως το κατάφερα».

Για την ζωή ενός Αλγερινού στη Γαλλία: Έζησα ρατσισμό στη Γαλλία. Είναι δύσκολο για εμάς να ζήσουμε εκεί. Πιστεύω όμως πως θα αλλάξουν και θα ξεχαστούν σύντομα όλα αυτά. Ο ρατσισμός ξεκινάει απ' το σχολείο. Μας έβαζαν στο περιθώριο, δεν μας υπολόγιζαν σαν Γάλλους. Δημιουργείται εχθρικό κλίμα, λόγω οτυ πολέμου που είχαμε και μας κάνουν τη ζωή δύσκολη».

Για το αν υπάρχει ρατσισμός προς τους Αλγερινούς στα γαλλικά γήπεδα: «Για να παίξεις μπάλα στη Γαλλία ως Αλγερινός, πρέπει να είσαι δύο φορές καλύτερος από τους Γάλλους. Ο Ζιντάν ήταν ο καλύτερος παίκτης στον πλανήτη, γι' αυτό ήταν πιο εύκολο να τον δεχτούν. Όμως αυτοί τον βλέπουν σαν Γάλλο, δεν τον αναγνωρίζουν ως Αλγερινό. Αν είσαι στην κορυφή, σε θεωρούν Γάλλο, διαφορετικά είσαι Αλγερινός».

Για το παράπονό του: «Έχω παράπονο με τον κόσμο στη μπάλα γενικά. Είναι παράξενος, η ψυχολογία μου κάποιες φορές δεν το αντέχει και δυσκολεύομαι να αποδώσω στο γήπεδο».

Για την απουσία του απ' το Μουντιάλ της Βραζιλίας: «Είμαι νικητής. Πιστεύω πως θα μπορούσα να πάω στο Μουντιάλ και να δείξω το καλύτερό μου εαυτό, όμως δεν με κάλεσε ο προπονητής. Σέβομαι την επιλογή του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: