Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Καραγκούνης: «Θετικό που άνοιξε η πόρτα της Εθνικής»

Ευτυχής με τις συνθήκες που συνάντησε στην Τσβόλε είναι ο Θανάσης Καραγκούνης, με τον Έλληνα άσο να μιλά στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 μεταξύ άλλων για την εμπειρία του στην Ολλανδία, αλλά και την Εθνική.

Καραγκούνης: «Θετικό που άνοιξε η πόρτα της Εθνικής»
Μαθήματα ολλανδικών μόλις ξεκίνησε. Ο Θανάσης Καραγκούνης όμως ήδη έχει μπει στο… κλίμα και έχοντας κατακτήσει δύο τίτλους με την φανέλα της Τσβόλε κοιτάει και πιο ψηλά.

Μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και τους Μάνο Ζερβάκη, Γιώργο Μαραθιανό ο Έλληνας μεσοεπιθετικός αναφέρθηκε στην μοναδική εμπειρία που βιώνει στην Ολλανδία, την κατάκτηση του Κυπέλλου και του Σούπερ Καπ, την Εθνική ομάδα και το όνειρο να μεταγραφεί σ’ ένα από τα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

Αναλυτικά, όσα είπε:

«Ήταν μια άτυχη στιγμή ο τραυματισμός που είχα μετά το Σούπερ Καπ, αλλά σιγά σιγά βρίσκω τον εαυτό μου. Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, για κάποιες αγωνιστικές ήμασταν πρώτοι και στην έδρα μας παραμένουμε αήττητοι. Μακάρι να είμαστε γεροί, να συνεχίσουμε έτσι και χωρίς προβλήματα να τερματίσουμε ψηλά. Όσο πιο ψηλά, τόσο το καλύτερο».

Για το πώς έζησε την κατάκτηση του Κυπέλλου Ολλανδίας και το 5-1 επί του Άγιαξ: Δεν μπορώ να περιγράψω το συναίσθημα. Παίζαμε με τον Άγιαξ δεν χρειάζεται να πεις πολλά γι’ αυτόν, μιλάει το όνομά. Ήταν ο τρίτος μου τελικός, οι άλλοι δύο με τον Ατρόμητο και σε δικούς μου ανθρώπους έλεγα ότι θα ‘ναι ακόμα μία δεύτερη θέση. Παίζαμε στο γήπεδο της Φέγενορντ που επίσης έχει σημασία για τον Άγιαξ να παίζει στο γήπεδο της μεγάλη αντιπάλου του. Απλά δεν το πίστευα όταν νικήσαμε 5-1. Ήταν απίστευτη συναίσθημα και εμπειρία. Καταφέραμε να πάρουμε το Κύπελλο, αλλά η επόμενη μέρα ήταν αυτή που θα μου μείνει για πάντα στο μυαλό. Στους πανηγυρισμούς ήταν λες και όλη η πόλη βρισκόταν στους δρόμους. Κάναμε τον γύρο της πόλης, ο κόσμος πηδούσε στις λίμνες κι εμείς οι παίκτες σε μια βάρκα με την κούπα. Έπειτα ανεβήκαμε σε μια σκηνή κι από κάτω υπήρχαν 60-70 χιλιάδες κόσμο και έκλαιγαν σαν να ήταν συναυλία».

Για την σύγκριση με την Ελλάδα: «Ήταν ένας ολλανδικός τελικός, με ελληνικά… στοιχεία γιατί διακόπηκε στην αρχή λόγω δύο καπνογόνων. Οι προηγούμενες εμπειρίες μου ήταν ο τελικός με την ΑΕΚ που δεν τελείωσε ποτέ, ενώ με τον Ολυμπιακό δεν είχε γίνει κάτι. Δεν θα ήθελα να μιλήσω για διαφορά νοοτροπίας. Σαν τους οπαδούς όμως της Ελλάδας δεν βρίσκεις αλλού».

Για τo ελληνικό στοιχείο στην ομάδα: «Το καλοκαίρι βρήκα στην προετοιμασία έναν Ελληνογερμανό τον Φερφελή, στην πορεία μιλήσαμε με τον Ιωαννίδη που είχε την επιλογή να έρθει και τελικά πήρε κι αυτός μεταγραφή στην Τσβόλε. Ήταν θετικό να έχω κάποιον Έλληνα μαζί».

Για την πρώην ομάδα του, τον Ατρόμητο: «Παρακολουθώ την πορεία του και την περίοδο που ήμουν τραυματίας τον Αύγουστο και ήρθα στην Ελλάδα είχα δει τα παιδιά στην ομάδα. Έχουμε καλές σχέσεις. Παρακολουθώ και το ελληνικό πρωτάθλημα».

Για την Εθνική ομάδα: «Είμαι κι εγώ δυσαρεστημένος και στεναχωρημένος με την εικόνα που είχαμε. Στο φιλικό με τη Σερβία ήθελα πολύ να νικήσουμε για να γίνει μια νέα αρχή. Χάσαμε αλλά έμεινα ικανοποιημένος που μπήκαν άλλα δύο νέα παιδιά κι έκαναν ντεμπούτο ο Κολοβός και ο Μπακάκης, ήταν κάτι θετικό. Ίσως να άνοιξε διάπλατα η πόρτα όμως δεν είμαι αρμόδιος να μιλήσω γι’ αυτό. Κι εγώ θα ήθελα να ήμουν εκεί».

Για τους στόχους του: «Αυτή τη στιγμή δεν θέλω να γυρίσω στην Ελλάδα, αλλά στη ζωή ποτέ δεν ξέρεις πως θα έρθουν τα πράγματα. Θα ήθελα να παίξω σε ένα από τα τέσσερα μεγάλα πρωταθλήματα. Ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Όταν κάνεις σχέδια κάποιος… γελάει. Για αρχή ας έχω την υγεία μου και εκεί και πέρα μέρα με τη μέρα θα ορίζω τους στόχους μου. Όπου και να βρίσκεσαι, αν κάνεις σωστά τη δουλειά σου θα δικαιώνεσαι. Το θέμα είναι να έχεις κάποιους στόχους και να δουλεύεις για να γίνεις πιο καλός και να έχεις την ανάλογη εξέλιξη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: