Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

«Συγχαρητήρια στον Περέιρα»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο Τερματοφύλακας του Πανθρακικου, Γιώργος Αθανασιάδης και μίλησε για την ήττα της ομάδας του από τον ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ:
«Αντιμετωπίσαμε μια δύσκολη ομάδα που έχει ανέβει πολλά βήματα. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι και κρατάμε τη θετική εικόνα μας».
Για τα γκολ του ΠΑΟΚ:
«Δεχθήκαμε 2 γκολ μέσα σε 4-5 λεπτά. Η κεφαλιά του Παπαδόπουλου ξεγέλασε τον αμυντικό και εμένα. Το φάουλ του Περέιρα αφού πήγε εκεί, του δίνω συγχαρητήρια και δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Ήταν πολύ κοντά στην εστία και την χτύπησε με πολύ σωστό τρόπο. Εγώ έκλεισα την γωνία μου και δεν μπορούσα να αντιδράσω διαφορετικά».
Για τον ΠΑΟΚ ως αντίπαλο:
« Είναι πολύ καλύτερος από πέρυσι με παιδιά της ηλικίας μου. Ευχαριστιέμαι να έχω αντιπάλους σαν εμένα. Παίζει με κατοχή και κάνει πολλά βήματα μπροστά».
Για το Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ:
«Και οι δύο είναι κορυφαίες ομάδες και το παν είναι να γίνει ένας σωστός αγώνας και να παιχτεί 50-50 η αναμέτρηση. Ας κερδίσει ο καλύτερος».
Για την ατυχία του Πανθρακικού:
«Παίζει η τύχη τον ρόλο της. Η εμφάνιση με τον ΠΑΟΚ μου έδωσε μια σιγουριά και πιστεύω πως μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο στην συνέχεια. Τώρα έχουμε δύο ματς εντός και είναι στο χέρι μας για να πάρουμε μια μεγάλη ανάσα».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: