Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Βιεϊρίνια: «Το σκέφτομαι να γυρίσω, αλλά...»

Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια μίλησε για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στον ΠΑΟΚ, τονίζοντας ότι δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες στην παρούσα φάση.

Βιεϊρίνια: «Το σκέφτομαι να γυρίσω, αλλά...»
Τέλος στα όνειρα των φίλων του ΠΑΟΚ για άμεση επιστροφή του στην ομάδα της Θεσσαλονίκης έβαλε ο Αντελίνο Βιεϊρίνια με δηλώσεις του. Ο 28χρονος μεσοεπιθετικός μίλησε στην «ArenaPress» και επισήμανε ότι αναμένεται να ανανεωθεί η συνεργασία του με τον γερμανικό σύλλογο, ενώ θεωρεί δύσκολο να αποκτηθεί απ’ τον «δικέφαλο του Βορρά» τον Ιανουάριο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του

Πώς νιώθεις που είσαι πάλι στη Θεσσαλονίκη ανάμεσα σε οικεία πρόσωπα;

«Ήρθα σπίτι μου, όπως είναι λογικό είμαι χαρούμενος. Είδα και τους φίλους μου και όλα όσα με συνδέουν με τη Θεσσαλονίκη».

Πότε θα γυρίσεις στον ΠΑΟΚ;

«Δύσκολη ερώτηση! Δεν ξέρω πότε…».

Θα επεκτείνεις το συμβόλαιό σου με τη Βόλφσμπουργκ;

«Μάλλον ναι, προς τα εκεί κατευθυνόμαστε. Η ομάδα πάει καλά, ανεβαίνει είναι στη δεύτερη θέση κι εγώ είμαι σε καλή κατάσταση».

Υπάρχει περίπτωση να επιστρέψεις στην Τούμπα τον Ιανουάριο;

«Πολύ δύσκολα».

Το σκέφτηκες να γυρίσεις αυτή την μεταγραφική περίοδο στον ΠΑΟΚ;

«Εγώ πάντα το σκέφτομαι, είναι γνωστό, αλλά για να γυρίσω πρέπει να έχω πρόταση. Αλλιώς πώς θα γυρίσω;»*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: