Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Ο Περέιρα απάντησε για τους... πανηγυρισμούς με την ΑΕΚ!!

Εξ απήνης έπιασαν τον Βίτορ Περέιρα οι τούρκοι δημοσιογράφοι. Τον ρώτησαν για την αντίδρασή του στο γκολ στο ματς Κυπέλλου με την ΑΕΚ!

Ο Περέιρα απάντησε για τους... πανηγυρισμούς με την ΑΕΚ!
Ξάφνιασαν τον Βίτορ Περέιρα οι τούρκοι δημοσιογράφοι στην παρουσίασή του από την Φενέρμπαχτσέ.

Τον ρώτησαν για τον τρόπο που... πανηγύρισε στο γκολ του Ολυμπιακού στο παιχνίδι Κυπέλλου με την ΑΕΚ στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας.

Η απάντησή του;

«Ζω το ποδόσφαιρο με το δικό μου πάθος, είμαι γνήσιος, δεν είμαι ηθοποιός. Εάν η ομάδα μου σκοράρει στο 89ο λεπτό, πρέπει να τρέξω και να πανηγυρίσω», τόνισε ο Πορτογάλος τεχνικός ο οποίος κλήθηκε να ρωτήσει και για την συνήθειά του να εξετάζει τα δίχτυα και τον αγωνιστικό χώρο στα γήπεδα που αγωνίζεται η κάθε ομάδα του.

"Δεν είναι γούρι, είναι ζήτημα τεχνικής. Εάν δεν γνωρίζω το χορτάρι, πρέπει ν' αξιολογήσω την κατάσταση στην οποία βρίσκεται κι εάν μας αυτή μας επιτρέπει να βγούμε και να κυκλοφορήσουμε την μπάλα», ανέφερε.

Σχετικά με την παρουσία του στον πάγκο της Φενέρμπαχτσέ υποστήριξε ότι:

«Είμαι πολύ υπερήφανος που είμαι εδώ. Ήρθα σε ένα σύλλογο με τεράστια ιστορία και υπέροχους φιλάθλους. Θα παίξουμε επιθετικό ποδόσφαιρο», κατέληξε ο Περέιρα με μια υπόσχεση. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: