Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

«Θα τους καταπιούμε όλους»!

Ο πρόεδρος της ομάδας της Πάτρας, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε έπειτα από τη σημερινή απόφαση της δευτεροβάθμιας επιτροπής της ΕΠΟ, μίλησε για όλους και για όλα, ενώ δήλωσε πως επειδή είδε τα μάτια των παικτών της ομάδας του να γυαλίζουν «θα τους καταπιούμε όλους».
«Θα τους καταπιούμε όλους»!
Αναλυτικά είπε:
«Η σημερινή μέρα είναι ίσως η σημαντικότερη μέρα από τότε που πήρα στα χέρια τις μετοχές της ΠΑΕ Παναχαϊκή. Το πρώτο που θέλω να δηλώσω, είναι ότι έχω περάσει από τη μέρα που έγινε το παιχνίδι εδώ με τον Ασπρόπυργο ίσως το χειρότερο κομμάτι της ζωής μου.
Σήμερα, μετά από μια τυραννική αναμονή όσο για μένα, όσο για τους παίκτες, προπονητές και το σύνολο των οπαδών μας, αποφασίστηκε τελεσίδικα ότι είναι πρωταθλήτρια Γ’ Εθνικής και θα αγωνίζεται στην Β’ Εθνική του χρόνου.
Η απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων είναι μια απόλυτη δικαίωση για μένα, αφού με απαλλάσσει εντελώς αυτής της σκευωρίας που έστησε αυτοί που νόμιζαν ότι θα με λεκιάσουν και δεν θα είμαι ο μάρτυρας κατηγορίας εις βάρος τους τόσο στα αθλητικά δικαστήρια όσο και σε αυτά που έρχονται τα σοβαρά, εκεί που αποφασίζοντας καθείρξεις και φυλακίσεις.
Και αυτό μου δίνει βαθιά ικανοποίηση γιατί αυτό δεν θα μπορούσα να το αντέξω.
«ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΟΥΣΑ ΑΝ ΜΕ ΤΙΜΩΡΟΥΣΑΝ»
Σήμερα σας λέω πως αν τιμωρούμουν έστω και με μια μέρα ότι διέπραξα το αδίκημα της δωροδοκίας ανεξαρτήτως του αν η Παναχαϊκή μας, θα αγωνιζόταν στην Β’ ή Γ’ Εθνική κατηγορία εγώ ήδη είχα ετοιμάσει την αποχώρησή μου.
Δεν θα μπορούσα ποτέ να δεχτώ μετά την προσωπική, επαγγελματική, κοινωνική και αθλητική διαδρομή ότι θα αρκούσε μια σκευωρία με αιχμή του δόρατος ένα ανήθικο πρόσωπο, ένα αδίστακτο πρόσωπο, για να κουβαλάω στην πλάτη μου, την ρετσινιά του παράνομου ανθρώπου στο ποδόσφαιρο, ρετσινιά που θα έκαναν τα παιδιά μου να ντρέπονται για μένα.
Είμαι υπερήφανος άνθρωπος, δεν υπήρξα ποτέ ρεαλιστής, είμαι απόλυτα συναισθηματικός άνθρωπος και έχω και αίσθηση ντροπής.
Μόνο και μόνο η καταδίκη μου θα ήταν αρκετή για να με εξοντώσει και ηθικά και πολύ φοβάμαι πως δεν θα μπορούσα να αντέξω το υπόλοιπο της ζωής μου αυτή την ρετσινιά.
Είμαι 37χρόνια ποινικολόγος, έχω κάνει τα πάντα για να είναι καθαρό το επάγγελμά μου και ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο από ηλικίας 14ετών.
Έχω κάνει τα πάντα και εκεί για περισσότερα από 45χρόνια και να απολαμβάνουν οι οπαδοί όλων των ομάδων καθαρό ποδόσφαιρο.
«Ο ΣΤΑΘΑΚΗΣ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ»
Ήρθε η παμψηφεί απόφαση που αφορά την προσωπικότητά μου να με δικαιώσει και είναι μια παμψηφεί δικαίωση η οποία εξεδώθει από έναν Αρεοπαγίτη τον κ. Θεμελή, από τέσσερις αντεισαγγελείς του Αρείου Πάγου τον κ. Φάκο, κ. Αντωνακάκη, κ. Βλάση και τον κ. Βασιλόπουλο και από δυο δικηγόρους παρ' Αρείω Πάγω, τον κ. Ανδριανόπουλο και την κα Αναστασάκη.
Όλοι αυτοί αποφάσισαν πως εγώ δεν είμαι άνθρωπος που δωροδοκεί και γι’ αυτόν τον λόγο με απήλλαξαν ομόφωνα. Καταλαβαίνετε ότι αυτή η απόφαση έχει μια ιδιαίτερη βαρύτητα και εκθέτει ανεπανόρθωτα τους Κατσή, Ζυγογιάννη και Παντελοπούλου όσον αφορά εμένα και τα όσα μου απέδιδαν.
Με την ίδια απόφαση που εμένα με απήλλαξε παμψηφεί, το εργαλείο του κυκλώματος ο Σταθάκης τιμωρείται εκτός από το ποδόσφαιρο για 5 χρόνια και με απαγόρευση να πηγαίνει στα γήπεδα έστω και ως φίλαθλος για 2χρόνια και 20.000 ευρώ και είναι και αυτό ηθική δικαίωση.
Γιατί ανεξαρτήτως αν ήταν το υποκινούμενο και όχι ηθικός αυτουργός, σε όλη του την ζωή θα έχει την ρετσινιά του σκευωρού. Ο Σταθάκης και οι ηθικοί αυτουργοί προσπάθησαν με ακραίο τρόπο να εξαφανίσουν την Παναχαϊκή και εμένα και βρήκαν και στην Πάτρα συνεργούς.
Δεν είναι τυχαίο που εφημερίδα Πελοπόννησος από την Παρασκευή έχει δημοσίευμα ότι από την Παναχαϊκή θα αφαιρεθούν βαθμοί. Εκείνο που προέβλεπαν όλοι είναι ότι, μαζί με την Παναχαϊκή μας θα εξαφάνιζαν και εμένα. Θέλω να σας πω ότι η απόφαση για την Παναχαϊκή έχει βγει από την Παρασκευή. Και την Παρασκευή εξεδώθει παμψηφεί, απαλλαχτική απόφαση για την Παναχαϊκή και για μένα.
Και ενώ η απόφαση επρόκειτο να δημοσιευθεί την Παρασκευή ο δικηγόρος κ. Ανδριανόπουλος, δεν γνωρίζω για ποιόν λόγο, ζήτησε η απόφαση να δημοσιευτεί την Δευτέρα. Και αν είχε γίνει διάσκεψης πολλών ωρών, ξαναέγιναν μέσα στο σαββατοκύριακο φοβερά πράγματα μέχρι που κάποιος είπε να φέρουν όλους τους ποδοσφαιριστές της Χερσονήσου από την Κρήτη για να μάθουν αν έγινε δωροδοκία.
«ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΒΙΒΑΣΟΥΝ»
Σήμερα προσπαθούσαν μέχρι τελευταία στιγμή να υποβιβάσουν την Παναχαϊκή και να τιμωρηθώ και εγώ. Τελικώς το μόνο που κατάφεραν είναι κατά πλειοψηφία, γιατί μειοψήφησε ο Αρεοπαγίτης κ. Θεμελής, ο πρόεδρος, να μας αφαιρεθούν -5 βαθμοί.
Δεν έχω στα χέρια μου το πλήρες σκεπτικό της αποφάσεως για να το αναλύσω νομικά και ουσιαστικά, για να αποφασίσω μαζί με τους συνεργάτες μου αν θα καταθέσουμε προσφυγή στο CAS, για να εξαφανίσουμε και τους -5 βαθμούς.
ΠΑΙΚΤΕΣ: «ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ»
Αυτό όμως, είναι το τελευταίο που με ενδιαφέρει γιατί σήμερα πήρα μια ακόμα πολύ μεγάλη ικανοποίηση την απόφαση την ανακοίνωσα πριν από εσάς στους ποδοσφαιριστές μας και στους προπονητές μας και εκείνο που είδα είναι ότι γυαλίζει το μάτι τους.
Από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο μου είπαν τι είναι πέντε βαθμοί θα τους καταπιούμε όλους. Είναι βέβαιο, ότι η Παναχαϊκή μας από σήμερα θα είναι η Παναχαϊκή που είδε όλη η Ελλάδα τον περσινό δεύτερο γύρο. Και είναι βέβαιο ότι αυτοί οι -5 βαθμοί ίσως να αποτελέσουν το μεγαλύτερο εφαλτήριο, γιατί εμείς έναν στόχο έχουμε, την άνοδο.
Βλέποντας ποιοι είναι οι αντίπαλοί μας χωρίς να θέλω να μιλήσω υπεροπτικά, εγώ προσωπικά, οι προπονητές και οι ποδοσφαιριστές μας δεν φοβόμαστε κανέναν. Φοβόμαστε μόνο τον κακό μας εαυτό και φοβόμαστε αυτό το πολύ μικρό κομμάτι, του περιβάλλοντος που χρόνια δεν αφήνει την Παναχαϊκή να αναπνεύσει, αφού μέχρι και την τελευταία στιγμή.
Αυτό το περιβάλλον από την Πάτρα είναι αυτό που μαζί με τον Σταθάκη, Τραυλό, Τσακογιάννη, Μπέο και τους δικηγόρους τους και μαζί με δήθεν αθλητικούς δικαστές και δεν εννοώ την επιτροπή εφέσεων, προσπαθούσαν να εξαφανίσουν την Παναχαϊκή και εμένα.
ΒΡΑΔΙΝΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤΗΝ ΑΓΥΙΑ (;)
Πριν από λίγο δέχθηκα τηλεφώνημα από τον πρόεδρο της Football League Σπύρο Καλογιάννη, οποίος όρισε τον αγώνα στο γήπεδο της Αγυιάς και οποίος πιθανότατα θα είναι βραδινός.
Επικοινώνησα με τον κ. Τσαούσογλου, γιατί τυπικά δεν έχουμε υπογράψει τη νέα σύμβαση, αλλά είναι στην αρμοδιότητα του κ. Καλογιάννη, ακόμα και αν δεν υπάρχει συμφωνητικό να ορίσει όποιο γήπεδο θέλει και είναι βέβαιο ότι είτε Σάββατο, είτε Κυριακή, είτε Δευτέρα το παιχνίδι με τον Πλατανιά θα είναι νυχτερινό.
«ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ, ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΞΥΠΝΗΣΕ»
Θα είναι μια ιστορική ημέρα και περιμένω λαοθάλασσα… για να τους πνίξουμε. Θα δώσουμε το μήνυμα ότι το θηρίο ξύπνησε. Δεν μπορεί τίποτα να το σταματήσει και μάλιστα, έχει αγριέψει πάρα πολύ το θηρίο μετά τα όσα έγιναν.
Γιατί αν είσαι ένα άγριο θηρίο και δεν σε σκοτώσουνε και απλώς σε τραυματίσουν ελαφρά είσαι πολύ πιο επικίνδυνος και αυτό είναι το μήνυμα. Είμαστε πολύ ελαφρά τραυματισμένοι και αυτοί που πήγαν να μας σκοτώσουν έχουν ήδη εκτεθεί απέναντί μας και τους ξέρουμε. Περάσαμε ένα μαρτύριο, αλλά τελείωσε.
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Θέλω να σας πω ότι πιθανότατα την Πέμπτη θα γίνει επίσημη παρουσίαση σε χώρο που θα καθοριστεί όλων των νέων ποδοσφαιριστών της Παναχαϊκής. Για πρώτη φορά νιώθω ξαλαφρωμένος.
Έχω αίσθηση ευθύνης και ξέρω τι είναι να κουβαλάς στις πλάτες σου την λαχτάρα αυτών των εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων που αγωνιούν κάθε μέρα και αγωνιούσαν μέχρι πριν από λίγο.
Είμαι βέβαιος ότι όλοι έχουν αντιληφθεί το τι αγώνα έχω κάνει το τελευταίο διάστημα και σε αυτό το σημείο θέλω δημοσίως να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο κ. Δημαρά για την ηθική συμπαράσταση του, τον Αντιπεριφερειάρχη Γρηγόρη Αλεξόπουλο, τον πρώην Υπουργό τον κ. Μπεκίρη. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον κ. Χρυσανθακόπουλο, για τις ερωτήσεις που έκανε στην Βουλή, τον κ. Νίκο Νικολόπουλο, την κ. Νατάσα Ράγιου και την κ. Βίβιαν Σαμούρη.
Το χειρότερο το οποίο μου συνέβη όλο αυτό το διάστημα είναι αυτή η εμετική και με απειλές τελευταία ανακοίνωση, που δήθεν αφορά και τους οργανωμένους, γιατί δεν το πιστεύω, έχω ήδη δεχθεί τα μηνύματα ότι αφορά μόνο πέντε ανθρώπους που την έγραψαν με τον κ. Σταθάκη.
«ΔΕΝ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ»
Θέλω να σας πω ότι έμαθα ο κ. Θωμαϊδης διέψευσε όσα είπαμε με την ανακοίνωση, ούτε μια λέξη δεν έβγαλα από το κεφάλι μου, είναι όλα όσα μου είπε ο ίδιος σε τηλεφώνημα που μου έκανε.
Μάλιστα, θα προσθέσω σε αυτά που μου είπε, πως όταν του έδωσαν την ανακοίνωση και την διάβασε είναι πως αυθόρμητα ήθελα να με πάρει για να κάνω μήνυση. Προσφέρομαι και σε δημόσια αντιπαράθεση με τον κ. Θωμαϊδη.
Χαιρετίσματα στον κ. Θωμαϊδη δεν περίμενα ποτέ να διαψεύσει αυτά που μου είπε… Χαιρετίσματα σε όλους όσους με καθημερινή ενασχόληση προσπάθησαν να μας κάνουν κακό.
Από αυτή την ταλαιπωρία τόσο η Παναχαϊκή όσο και εγώ βγαίνουμε φοβερά ενισχυμένη, γιατί όλοι γνωρίζουν ότι μόνοι μας, χωρίς ούτε ένα δεκανίκι, και αυτό αποδεικνύεται και από την σημερινή απόφαση παλέψαμε όλον τον υπόκοσμο του ποδοσφαίρου, τους ιδιοκτήτες ομάδων, την διοίκηση του ποδοσφαίρου και δεν αναφέρομαι στην ΕΠΟ, μιλάω για την Football League, τον υπόκοσμο των δικηγόρων και δικαστών. Πως ήταν απέναντί μας, τι μίσος είχαν και ποια είναι η απόφαση καταλαβαίνετε πόσο μεγάλη απόφαση είναι η σημερινή και μάλιστα κατά πλειοψηφία.
Θέλω την Κυριακή να γίνει πανζουρλισμός στο γήπεδο γιατί οι Πατρινοί είναι έξυπνοι δεν είναι κοροΐδα».
ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΘΩΩΣΗ ΣΕ ΤΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Ο Αλέξης Κούγιας, αφιέρωσε την σημερινή αθώωση της δικής τους και της ομάδας στα δυο του παιδιά αλλά και τον φίλαθλο της Παναχαϊκής Παναγιώτη Κωστόπουλο, που είχε υποστεί σοβαρό τροχαίο και για μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν κλινήρης ενώ έχει κινητικά προβλήματα.
Μάλιστα, τόνισε πως ήταν το δεύτερο τηλεφώνημα μετά τον γιο του, στην διάρκεια της ανακοίνωσης της καταδικαστικής απόφασης για την Παναχαϊκή.
Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Αλέξης Κούγιας, αναμένεται να απαντήσει θετικά στην πρόταση των ανθρώπων της διοργανώτριας αρχής ώστε να αναλάβει το πόστο του προέδρου της Λίγκας.
Πηγή: sport-fm patras

Δεν υπάρχουν σχόλια: