Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

«Αν ήμουν άνδρας…»

Η Κατερίνα Στικούδη αναλύει τις απόψεις της για το μεγάλο ερώτημα των καιρών μας: υπάρχουν άνδρες;

«Αν ήμουν άνδρας…»
«Πραγματικά, αν ήμουν άνδρας, θα είχα μεγάλα αρ...ια. Θα ήμουν πολύ δυναμικός! Πολλές φορές οι άνδρες χάνουν τον ρόλο τους. Είμαι υπέρ του να είναι οι γυναίκες δυναμικά ανεξάρτητες και δυναμικές», αλλά θέλει και τον άνδρα κολόνα του σπιτιού:
«Εκεί είναι η μαγκιά του. Να είναι εκείνος η κολόνα του σπιτιού».
Όσο για το πώς μπορεί να καταλάβει πότε ένας άνδρας είναι δυναμικός, είπε: «Από την πρώτη κουβέντα, την πρώτη ατάκα. Να μην είναι εκείνο το καμάκι των '80s, ένα σφηνάκι και το τηλέφωνο. Θέλει ευρηματικότητα».
Ρεζουμέ; Η Κατερίνα θέλει τον άνδρα πολυεργαλείο... Οι δικές της υποχρεώσεις θα είναι να αναπνέει και να φαίνεται sexy.
ΠΗΓΗ: Down Town

Δεν υπάρχουν σχόλια: