Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

«Δεν μου είπε για εσωτερικούς εχθρούς»

«Δεν μου είπε για εσωτερικούς εχθρούς»
Σε διάψευση των δημοσιευμάτων που φέρνουν τον Νίκο Κωστένογλου να κάνει λόγο για «πόλεμο εκ των έσω» στη συζήτηση που είχε μαζί του, προχώρησε σήμερα ο Ανδρέας Δημητρέλος με μια λιτή δήλωσή του στο aek365.gr.

«Δεν ξέρω τι μπορεί να πιστεύει προσωπικά ο Νίκος, όμως εμένα δεν μου είπε τίποτα τέτοιο», τόνισε ο Δημητρέλος ο οποίος εξέφρασε την απορία του για την χρονική στιγμή που βγήκαν στη δημοσιότητα αυτές τις ημέρες.

«...στη συνάντηση μόνο εγώ με τον Νίκο ήμασταν. Θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση αν υπήρξε τέτοια καταγγελία, γιατί θα υπήρχε πρόβλημα στο εσωτερικό της ομάδας. Επαναλαμβάνω, πως δεν ξέρω αν νοιώθει ή σκέφτεται έτσι ο Νίκος. Σε εμένα πάντως δεν έχει πει τίποτα τέτοιο», κατέληξε.


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: