Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

«Ψεύτης και συκοφάντης ο Δώνης»

«Ψεύτης και συκοφάντης ο Δώνης»
Με δήλωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα της ΑΕΚ ο Βασίλης Δημητριάδης αρνήθηκε πως έβρισε τον Γιώργο Δώνη χρησιμοποιώντας μάλιστα γλώσσα του πεζοδρομίου αναφερόμενος στη μητέρα του τεχνικού του Ατρομήτου. Μάλιστα, τον χαρακτήρισε ψεύτη και συκοφάντη.

Η δήλωση:

«Δεν επιθυμώ να δώσω μεγάλη σημασία στον προπονητή του Ατρομήτου Γιώργο Δώνη και τα όσα είπε για εμένα, καθώς πιστεύω ότι το πιο ιερό πράγμα στη ζωή ενός ανθρώπου είναι η οικογένειά του και όποιος την προσβάλλει είναι ανάξιος λόγου.

Σε αντίθεση με αυτό τον κύριο, εγώ σε όλη την καριέρα μου εδώ και 25 χρόνια δεν έχω μιλήσει ποτέ άσχημα για τη μητέρα του οποιουδήποτε αντιπάλου μου όση ένταση και να είχε ένας αγώνας.

Ο κ. Δώνης είναι ψεύτης, συκοφάντης και θα έπρεπε να ντρέπεται για την αποψινή συμπεριφορά του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: