Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Λαβέτσι: «Τώρα είμαι σε διακοπές…»

Λαβέτσι: «Τώρα είμαι σε διακοπές…»
Τους τόνους που αφορούν την φημολογούμενη μεταγραφή του στην Παρί Σεν Ζερμέν προσπαθεί να χαμηλώσει ο Εζεκιέλ Λαβέτσι, αναρτώντας σχετικό σχόλιο στην προσωπική του σελίδα στο Twitter.

Ο Αργεντινός εξτρέμ τόνισε ότι αυτή τη στιγμή δεν ασχολείται με τα συγκεκριμένα θέματα και αυτή τη στιγμή προσπαθεί να περάσει όμορφα με την οικογένειά του στις καλοκαιρινές του διακοπές.

«Γεια σε όλους! Θέλω να πω ότι ο αδερφός μου δεν μιλάει με κανέναν. Μόνο οι δημοσιογράφοι θέλουν να μιλούν», έγραψε αρχικά ο διεθνής παίκτης και τόνισε:

«Αυτή τη στιγμή είμαι σε διακοπές με την οικογένειά μου. Θα μιλήσω την κατάλληλη στιγμή. Όχι, όμως, τώρα! Χαιρετισμούς και ευχαριστώ για τα μηνύματά σας».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: