Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Μπάρτσα, τώρα και στα κινέζικα!!

Μπάρτσα, τώρα και στα κινέζικα!

Τη νέα της ηλεκτρονική ιστοσελίδα στα κινέζικα λάνσαρε σήμερα η Μπαρτσελόνα, επιβεβαιώνοντας με αυτό τον τρόπο τη δημοφιλία της σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, αλλά και την πολύ καλή στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθεί ο σύλλογος απέναντι σε μια διαρκώς διευρυνόμενη ποδοσφαιρική αγορά.

Οι καλοκαιρινές περιοδείες στην Ασία έχουν γίνει πλέον «μαστ» για τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές ομάδες, ποδοσφαιριστές όπως ο Ανελκά βρίσκουν επαγγελματική στέγη στη μακρινή χώρα, ενώ η Γιουβέντους και η Νάπολι αποφάσισαν να δώσουν το μεταξύ τους Σούπερ Καπ στο Πεκίνο.

Η Κίνα αποτελεί τον πιο… καυτό ποδοσφαιρικό προορισμό σε οικονομικούς όρους και αυτό φαίνεται να το καταλαβαίνουν καλά στη Βαρκελώνη.

Οι «μπλαουγκράνα», σε συνεργασία με τον μεγαλύτερο παροχέα διαδικτυακών υπηρεσιών στη χώρα Tencent, εγκαινίασαν το νέο τους δικτυακό τόπο στα κινέζικα. Σκοπός του εγχειρήματος είναι να συσφίξουν τις σχέσεις τους με τους Ασιάτες οπαδούς τους αλλά και να διεισδύσουν ακόμα περισσότερο στη συγκεκριμένη αγορά.

Ο πρόεδρος των Καταλανών δήλωσε σχετικα: «Η Κίνα είναι μια μεγάλη ευκαιρία αφού το ποδόσφαιρο βρίσκεται σε ανάπτυξη εκεί και υπάρχουν πολλοί εν δυνάμει υποστηρικτές. Αυτή η ιστοσελίδα είναι ένας τρόπος να δυναμώσουμε τους δεσμούς μας με τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο» ενώ υπενθύμισε πως «η Μπαρτσελόνα έχει πάει στην Κίνα δύο φορές και ξέρουμε πόσο πολλοί μας αγαπάνε οι φίλαθλοι εκεί».

Το ενδιαφέρον των Κινέζων για την Μπαρτσελόνα πιστοποιείται και από το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια ενός διαγωνισμού που διεξήγαγε το καταλανικό γραφείο τουρισμού σε συνεργασία με τον σύλλογο, υπήρξαν περισσότερες από 11 χιλιάδες συμμετοχές, ενώ 6 εκατομμύρια χρήστες επισκέφτηκαν τον σχετικό ιστότοπο μέσα σε ένα μήνα.

Αξίζει να σημειωθεί πως την ίδια τακτική έχει ακολουθήσει και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ η οποία διατηρεί ήδη ιστοσελίδα στα κινέζικα.



πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: