Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Περήφανο «αντίο» για Μπίλιτς

Περήφανο «αντίο» για Μπίλιτς
Με ψηλά το κεφάλι ολοκλήρωσε ο Σλάβεν Μπίλιτς τη σταδιοδρομία του στον πάγκο της Κροατίας, όπως δήλωσε μετά την ήττα με 1-0 από την Ισπανία.

«Αποχωρούμε από τη διοργάνωση με ψηλά το κεφάλι. Οι παίκτες μου έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό σε αυτόν τον πολύ δύσκολο όμιλο. Είχαμε ένα συγκεκριμένο πλάνο, να αντιμετωπίσουμε στα ίσα τους παγκόσμιους πρωταθλητές, ενώ στα τελευταία 25-30 λεπτά ανοιχτήκαμε. Χάσαμε 2-3 καλές ευκαιρίες για να προηγηθούμε, αλλά δεν κατηγορώ τους παίκτες μου, που έδωσαν και την ψυχή τους στο γήπεδο», τόνισε ο Κροάτης τεχνικός και πρόσθεσε:

«Λυπάμαι που αποχωρώ με μία ήττα από τον πάγκο της Κροατίας. Πίστευα πως θα περνούσαμε, αλλά δεν τα καταφέραμε. Ευχαριστώ την ομοσπονδία που έδειξε εμπιστοσύνη σε έναν νέο και άπειρο προπονητή, όπως εγώ. Είμαι περήφανος για τη δουλειά που έκανα και θεωρώ προνόμιο και τιμή που μου ανατέθηκε αυτή η αποστολή κι εργάστηκα για έξι χρόνια».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: