Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Ανακοίνωσε Αφελάι η Σάλκε!!

Ανακοίνωσε Αφελάι η Σάλκε
Παίκτης της Σάλκε είναι κι επίσημα ο Ιμπραήμ Αφελάι. Ο Ολλανδός εξτρέμ αποκτήθηκε από την εκ των αντιπάλων του Ολυμπιακού δανεικός για ένα χρόνο από την Μπαρτσελόνα.

Την περασμένη περίοδο ο 26χρονος άσος έχασε το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν λόγω τραυματισμού στο γόνατο.


Αφελάι: «Αισθάνομαι έτοιμος»

Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της Σάλκε έκανε ο Ιμπραήμ Αφελάι, ο οποίος παρουσιάστηκε σήμερα από τη γερμανική ομάδα. Ο Ολλανδός μεσοεπιθετικός αγωνιστεί στη Bundesliga με τη μορφή δανεισμού από την Μπαρτσελόνα και τόνισε ότι προχώρησε σε αυτή την επιλογή, λόγω του Χουμπ Στέφενς.

«Μου έδωσαν το “11”. Δεν είναι ο αγαπημένος μου αριθμός, το “20”, αλλά και αυτό ωραίο. Θα ήθελα να πραγματοποιήσω το ντεμπούτο μου στο αυριανό παιχνίδι με την Άουγκσμπουργκ, αλλά υπάρχει κάποια γραφειοκρατία. Θα δούμε τι θα γίνει», ανέφερε αρχικά ο διεθνής άσος και πρόσθεσε:

«Εγώ, πάντως, αισθάνομαι έτοιμος. Μου αρέσει η ιδέα ότι θα είμαι συμπαίκτης με τον Χούντελααρ. Είχα μία καλή συζήτηση με τον προπονητή, Χουμπ Στέφενς. Πιστεύει σε εμένα. Επέλεξα τη Σάλκε για τον Στέφενς και τον πρώην συμπαίκτη μου τον Τζέφερσον Φαρφάν». 



πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: