Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Γλύκος: «Ένα όνειρο μου έγινε πραγματικότητα»

Γλύκος: «Ένα όνειρο μου έγινε πραγματικότητα»
Εμφανώς χαρούμενος για την κλήση του στην Εθνική ομάδα για πρώτη φορά εμφανίστηκε ο Παναγιώτης Γλύκος. Ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ τόνισε πως η απόφαση του Φερνάντο Σάντος, με τον οποίο είχαν συνεργαστεί στο παρελθόν, έκανε ένα όνειρο του πραγματικότητα.

Ο 26χρονος γκολκίπερ ανέφερε πως θέλει να δικαιώσει όσους τον πίστεψαν και να καθιερωθεί στην Εθνική.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΠΟ:

«Η σημερινή ημέρα είναι μια από τις σημαντικότερες στην καριέρα μου, καθώς ένα από τα μεγαλύτερα όνειρά μου έγινε πραγματικότητα. Είναι σημαντικό για μένα το γεγονός ότι με επέλεξε ένας προπονητής με τον οποίο συνεργάστηκα στο παρελθόν και θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω αυτή την επιλογή του και να καθιερωθώ ως μέλος της Εθνικής.

Νιώθω, επίσης, την ανάγκη να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου στον ΠΑΟΚ γιατί με βοήθησαν όλα αυτά τα χρόνια να φτάσω σε αυτό το επίπεδο
».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: