Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Βίγια: «Μου έλειψε η εθνική»

Βίγια: «Μου έλειψε η εθνική»
Πανευτυχής που επέστρεψε στις υποχρεώσεις της εθνικής Ισπανίας τόνισε πως είναι ο Νταβίντ Βίγια.

Ωστόσο, ο επιθετικός της Μπαρτσελόνα δεν ξέχασε να ευχαριστήσει και τον τεχνικό των «φούριας ρόχας», Βιθέντε Ντελ Μπόσκε, ο οποίος συνεχίζει να τον εμπιστεύεται μετά το σοβαρό του τραυματισμό που είχε τον περασμένο Δεκέμβριο.

«Μου έλειψαν οι συμπαίκτες μου από την εθνική ομάδα. Επίσης, μου έλειψαν οι προπονήσεις, αλλά και το όλο κλίμα που υπάρχει στην εθνική. Ευτυχώς, τώρα που επέστρεψα μπορώ να ξαναζήσω τέτοιες στιγμές και πάλι. Αυτή η ομάδα είναι σαν οικογένειά μου», ήταν τα λόγια του Βίγια.

Ο πρώτος σκορερ στην ιστορία των «φούριας ρόχας» δεν ξέχασε να ευχαριστήσει τόσο τον προπονητή του όσο και τους συμπαίκτες του στην εθνική ομάδα της Ισπανίας: «Ωστόσο, πρέπει να ευχαριστήσω τον προπονητή μας, ο οποίος συνεχίζει να πιστεύει σε εμένα και τις ικανότητές μου. Βέβαια, τα καλύτερα λόγια έχω να πω για τους συμπαίκτες μου στην εθνική, οι οποίοι πάντα ήταν δίπλα μου. Τους νιώθω όλους σαν οικογένειά μου».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: