Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

«Τα ξέρεις αδελφούλη, εμείς κινούμε τα νήματα…»

Άλλη μία συνομιλία από το σκάνδαλο των στημένων αγώνων βγήκε στην δημοσιότητα και δείχνει πως οι παράγοντες του ποδοσφαίρου ήλεγχαν την διαιτησία! Στο νέο ντοκουμέντο, που κατέγραψε ο υπερκοριός της ΕΥΠ για τον διαιτητή Τάσο Σιδηρόπουλο στις 21 Ιανουαρίου 2011, παράγοντας της ΕΠΟ και ενας πρόεδρος ΠΑΕ -τότε Α΄Εθνικής- συζητούν για το πως μπορούν να επηρεάσουν τον διαιτητή Σιδηρόπουλο.
«Τα ξέρεις αδελφούλη, εμείς κινούμε τα νήματα…»
Μάλιστα απο τον διάλογο, που ακούστηκε στην εκπομπή «ΔΙΚΗ» του ΣΚΑΪ, προκύπτει ότι η ποδοσφαιρική ομοσπονδία, όπως παραδέχεται ο παράγοντας της, έχει χάσει τον έλεγχο της διαιτησίας, ο οποίος έχει περάσει στα χέρια παραγόντων ομάδων

Αναλυτικά ο διάλογος:

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ 21-01-2011

Α: Τι γίνεται, για πες μου αδελφούλη μου τώρα.
Β: Τι να γίνει ρε; Εσύ τα ξέρεις, εσείς κινείτε τα νήματα.
Α: Ναι, κινούμε... Ακου να σου πω κάτι, δεν τα ήξερα κι εγώ, οι οργανωμένοι μου άνοιξαν τα μάτια. Είναι ανεπίτρεπτο ο Τεροβίτσας να μην τα ξέρει αυτά τα πράγματα.
Β: Ποιο παιδί μου; Ποιο απ΄όλα;
A: Ο Σιδηρόπουλος δεν έχει δηλώσει κώλυμα από ηθική ευθιξία; Είναι δυνατόν ρε;
Β: Ασε με ρε συ τώρα! Θέλεις αν μιλάς και όλοι να σε κατηγορούνε ότι το έκανες εσύ αυτό ρε συ;
Α: Εγώ τι να κάνω; Εμένα με έχουνε αδικήσει...
Β: Για το καλό σου δηλαδή...
Α: Άλλο θέλω να σου πω. Εμένα με έχουνε αδικήσει επί σειρά ετών 30 διαιτητές, 50. Έχει πάθει ποτέ κανείς τίποτα;
B: Ναι! ... (γέλια)... Μεταξύ μας τώρα!
Α: Ποιος;
B: Κανά δύο που μου έχεις πει εσύ.
Α: Αστο ρε συ τώρα!
Β: Απ΄την κούνια, που έπεσε απ΄την κούνια;
A: Άλλο κούνια κι άλλο αυτό. Σε κάθε περίπτωση ας πάνε να τους βρούνε ποιοι το κάνανε, εγώ δεν ξηγιέμαι έτσι. Άλλο, όμως, εγώ σε ρωτάω κι εσύ άλλο λες τώρα.
Β: Εγώ σου λέω ότι δεν το ξέρω αυτό, πρώτη φορά το ακούω από σένα.
Α: Θα ρίξεις ένα τηλέφωνο να πεις ότι ο Α. είναι φίλος ή δεν θα το κάνεις;
Β: Ναι, κατάλαβα. Σε φιλώ. Καλό ταξίδι.
Α: Πήγαινε και κάνε τον σταυρό σου στην εκκλησία και πες ότι ο Α. είναι φίλος.
Β: Εντάξει παιδί μου.
Α: Θα το κάνεις;
Β: Nαι.
Α: Φιλιά, σ΄αγαπώ.
Β: Σε φιλώ, κι εγώ, γεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: