Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Παρουσιάστηκε ο Γκοϊκοετσέα!!

Παρουσιάστηκε και επίσημα από τη Ρόμα ο Μάουρο Γκοϊκοετσέα. Ο 24χρονος τερματοφύλακας εμφανίστηκε σίγουρος για τον εαυτό του και τόνισε πως θέλει να καθιερωθεί στη βασική ενδεκάδα της ομάδας.

Αναλυτικά οι πρώτες του δηλώσεις:

«Είμαι ευγνώμων στη Ρόμα, γιατί πίστεψε σε μένα και έκανε τα πάντα για να με αποκτήσει. Ήρθα εδώ για να βελτιωθώ και να προοδεύσω. Στόχος μου είναι, με τον καιρό, να πείσω τον προπονητή μου και να καθιερωθώ ως βασικός».

«Ο Μπουφόν είναι ο καλύτερος του κόσμου. Τον παρακολουθώ και προσπαθώ να αντιγράψω τις κινήσεις του. Θα προσπαθήσω να τον μιμηθώ και στην καριέρα του», τόνισε ο Ουρουγουανός.

Κλείνοντας τις δηλώσεις του, επισήμανε το βασικό του προτέρημα.

«Παίζω πολύ καλά με τα πόδια. Θεωρώ πως είναι σημαντικό αυτό στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Ξέρω πως ο νέος μου προπονητής, Ζέμαν, θα εκτιμήσει αυτές τις ικανότητές μου».



πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: