Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

«Είμαι συγκινημένος, δικαιωθήκαμε»

Για δικαίωση μίλησε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου, Παναγιώτης Μποτσιβάλης μετά την οριστική απόφαση συμμετοχής της ομάδας του (μαζί με Ηρακλή και Καβάλα) στη Football League. Ο πρόεδρος της βολιώτικης ΠΑΕ δήλωσε συγκινημένος από την τελική κατάληξη του ζητήματος, ενώ αναφέρθηκε και στον Ηρακλή ευχόμενος άμεση άνοδο στη Σούπερ Λίγκα.
«Είμαι συγκινημένος, δικαιωθήκαμε»
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο «Αθλητικό Μετρόπολις»:
"Είμαι συγκινημένος. Μετά από αγώνες ενός έτους, έστω και με αυτή τη συμβιβαστική λύση ήρθε η δικαίωση για μας. Επρεπε να παίξουμε στη Σούπερ Λιγκ, αλλά δεχόμαστε τη μερική δικαίωσή μας.
Να ξεχάσουμε αυτούς μας πίκραναν. Εύχομαι στον Ηρακλή να πάει μπροστά. Του αξίζει και να πάει εκεί που του αξίζει. Στη Σούπερ Λιγκ.
Ευχαριστώ όλους όσοι βοήθησαν ακόμα και αυτούς που δεν βοήθησαν τους συγχωρούμε.
Εγινε μία αδελφοποίηση των τριών ομάδων για τον κοινό μας αγώνα.
Εχω έτοιμη ομάδα. Με προσωπική πρωτοβουλία έκανα μόνος μου ιδιωτικά συμφωνητικά και είμαστε έτοιμοι. Στόχος μας θα είναι ο πρωταθλητισμός. Αυτό εύχομαι και στον Ηρακλή και την Καβάλα.
Ευχαριστώ τον κ. Παπαδόπουλο και τον κ. Τσοκτουρίδη. Ημασταν μία γροθιά και όσοι προσπάθησαν να την σπάσουν δεν τα κατάφεραν». 


Δεν υπάρχουν σχόλια: