Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

«Γίνεται τρομερή δουλειά στην ακαδημία»

«Γίνεται τρομερή δουλειά στην ακαδημία»
Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο Κώστας Αποστολόπουλος για τις ακαδημίες του Παναθηναϊκού, στο ντεμπούτο του με την πράσινη φανέλα.

Ο νεαρός επιθετικός χαρακτήρισε ονειρεμένη την πρώτη του συμμετοχή και τόνισε πως κρατάει το κεφάλι χαμηλά.

«Ήταν ένα καλό ντεμπούτο για εμένα. Ονειρεμένο. Το περίμενα πάρα πολύ καιρό. Ευχαριστώ τους προπονητές μου που μου έδωσαν την ευκαιρία, κρατάω το κεφάλι κάτω και συνεχίζω με πολλή δουλειά, έτσι ώστε να υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες».

Τι σκέφτηκες όταν σου είπε ο προπονητής σου ότι μπαίνεις;

«Δεν σκέφτηκα κάτι συγκεκριμένο. Προσπάθησα να εφαρμόσω τις οδηγίες που μου έδωσε. Χρειάζομαι δουλειά, θα προσπαθήσω να κερδίσω κι άλλες ευκαιρίες από τον προπονητή μου, προκειμένου κάποια στιγμή να ενσωματωθώ σε αυτή την ομάδα. Εγώ πιστεύω στις δυνατότητες μου κι όποτε μου ζητηθεί θα είμαι εκεί για να βοηθήσω».

Τι σημαίνει για σένα να παίζεις στην πρώτη ομάδα με παιδιά που ήσουν συμπαίκτης στην ακαδημία;

«Αρχικά να πω πως στην ακαδημία γίνεται τρομερή δουλειά. Οι προπονητές δίνουν το 100% κάθε μέρα και το αποτέλεσμα φαίνεται στο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: