Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Ελευθερόπουλος: «Η βιωσιμότητα είναι το παν»

Δηλώσεις στην επίσημη σελίδα της UEFA πραγματοποίησε ο πρπονητής του Πανιωνίου, Δημήτρης Ελευθερόπουλος. Ο πρώην τερματοφύλακας μίλησε για τους στόχους που έχει φέτος ο Πανιώνιος, αλλά και τα δικά του όνειρα.

Αναλυτικα οι δηλώσεις του:

«Δεν το περίμενα ότι θα λάτρευα περισσότερο την προπονητική από την ποδοσφαιρική καριέρα μου. Ως αθλητής μπορείς να βελτιωθείς, αλλά υπάρχουν και όρια. Ως προπονητής δεν υπάρχει πραγματικά όριο του τι μπορείς να μάθεις. Μ' αυτό ως δεδομένο οι μέρες ως ποδοσφαιριστής μου φαίνονται πολύ μακρινές».

Για τους στόχους του Πανιωνίου είπε: «Θέλουμε να αποφύγουμε τον υποβιβασμό. ΤΟ ξέρω, ακούγεται περίεργο αλλά στο μυαλό μας δεν αλλάζει. Η βιωσιμότητα είναι το παν. Και φυσικά η οικονομική επιβίωση του Πανιωνίου.

Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό. Η ομάδα μου μαθαίνει και δείχνει πρόοδο μέσα στο γήπεδο. Παρόλα αυτά μας ενδιαφέρουν τα...βρεφικά βήματα. Προτιμώ να επικεντρώνομαι στα σχέδιά μου , όχι στα όνειρά μου. Αυτά μπορούν να περιμένουν και δεν βιάζομαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: