Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Τζεμπούρ: «Να είμαι συγκεντρωμένος»

Τζεμπούρ: «Να είμαι συγκεντρωμένος»
Στόχος του Ράφικ Τζεμπούρ είναι να παραμείνει συγκεντρωμένος ώστε να πετύχει τους στόχους του ο Ολυμπιακός, όπως δήλωσε μετά τη νίκη (2-0) επί της Παναχαϊκής.

Ο MVP της αναμέτρησης εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την «καθαρή» επικράτηση κόντρα στην ομάδα της Πάτρας, ενώ δικαιολόγησε τα λάθη στους αυτοματισμούς λόγω των πολλών νέων προσώπων στην ενδεκάδα.

«Ο στόχος μας ήταν να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι, να πάρουμε μια καθαρή νίκη προκειμένου να μην έχουμε προβλήματα στον επαναληπτικό. Είχαμε ρυθμό αλλά χάσαμε λίγο τους αυτοματισμούς μας, κάτι που είναι λογικό γιατί είχαμε πολλούς νέους παίκτες στην ενδεκάδα», δήλωσε αρχικά ο Ράφικ Τζεμπούρ.

Στη συνέχεια, ο Αλγερινός επιθετικός ερωτήθηκε για το πόσα γκολ θα ήθελε να πετύχει φέτος: «Σήμερα αν ήμουν συγκεντρωμένος θα μπορούσα να πετύχω δυο και τρία γκολ. Αυτός είναι ο δικός μου στόχος, όχι οι αριθμοί και όχι πόσα γκολ θα έχω βάλει ως το τέλος. Θέλω να είμαι συγκεντρωμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: