Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Ο πιτσιρικάς που έγραψε ιστορία με τη Ρεάλ!!

Ο πιτσιρικάς που έγραψε ιστορία με τη Ρεάλ
O πρώτος Ρώσος παίκτης που φόρεσε τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης έγινε το βράδυ της Τρίτης (27/11) ο Ντένις Τσέρισεφ.

Ο 21χρονος μεσοεπιθετικός στον αγώνα κόντρα στην Αλκογιάνο στη φάση των «32» του Copa del Rey αντικατέστησε τον Άνχελ Ντι Μαρία στο 61’, με αποτέλεσμα να γράψει ιστορία στους «μερένχες».

«Από τη στιγμή που έφτασα στον σύλλογο όταν ακόμη ήμουν 11χρονών ονειρευόμουν αυτή τη στιγμή. Ένιωσα ένα απερίγραπτο συναίσθημα στη πρώτη μου συμμετοχή. Ωστόσο, θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά, προκειμένου να πανηγυρίσω και άλλα ακόμη κατορθώματα σαν και αυτό», είπε αρχικά ο νεαρός Ρώσος.

Στη συνέχεια ο Τσέρισεφ μίλησε και για τα λόγια που του είπε ο Ζοσέ Μουρίνιο πριν την αναμέτρηση: «Ο προπονητής μας πριν τον αγώνα μου είχε πει πως με εμπιστεύεται και πως όταν θα έμπαινα στο γήπεδο θα έπρεπε να κάνω ό,τι ακριβώς έκανα με τη δεύτερη ομάδα. Σίγουρα θα κρατήσω αυτή τη φανέλα, ενώ θα ζητήσω από όλους τους συμπαίκτες μου να μου την υπογράψουν».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: