Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Τάμπακ: «Στο τρίτο ματς, τους νικήσαμε»

Ευχαριστημένος από την εικόνα της Κάχα Λαμποράλ, αλλά προσγειωμένος εν όψει της δύσκολης συνέχειας εμφανίστηκε ο Ζαν Τάμπακ μετά τη νίκη επί του Ολυμπιακού.

Τάμπακ: «Στο τρίτο ματς, τους νικήσαμε»
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την ομάδα μου για τη νίκη απέναντι σε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο. Αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες μου, γιατί παρότι είχαν χάσει δύο φορές από τον συγκεκριμένο αντίπαλο, κατάφεραν να κερδίσουν στο τρίτο ματς», ανέφερε ο Κροάτης τεχνικός.

«Δουλέψαμε σκληρά στην προετοιμασία του αγώνα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την άμυνά μας σε μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού, αλλά δεν μου άρεσαν κάποια νεκρά διαστήματα που είχαμε. Δουλεύουμε μέρα με τη μέρα και στο τέλος θα δούμε τι έχουμε πετύχει. Δεν πρέπει να παρασυρθούμε από τη νίκη, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και πολλά πράγματα να διορθώσουμε», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: