Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

«Φήμες τα περί απόλυσής μου»

Αδιάφορο αφήνουν τον Ράφα Μπενίτεθ οι φήμες που κυκλοφορούν περί απόλυσής του από την Τσέλσι, όπως φάνηκε σε δηλώσεις του στο Βρετανικό «Sky Sports», μετά τη νίκη επί της Γουίγκαν με 4-1.

«Φήμες τα περί απόλυσής μου»
Ανέλαβε την Τσέλσι σε μια δύσκολη περίοδο, έχοντας ακόμα και τον κόσμο της ομάδας εναντίον του. Ο Ράφα Μπενίτεθ, όμως, προσπαθεί για το καλύτερο ελπίζοντας πως θα συνεχίσει να εργάζεται στους «Μπλε» και μετά το καλοκαίρι, παρά τις φήμες που τον θέλουν να απομακρύνεται πρόωρα από την ομάδα. Αυτό, τουλάχιστον, φάνηκε από όσα δήλωσε στο Βρετανικό «Sky Sports» μετά τη λήξη του αγώνα της ομάδας του με τη Γουίγκαν.

«Δεν διαβάζω εφημερίδες, ούτε βλέπω τηλεόραση. Οπότε δεν έφτασαν στα αυτιά μου οι φήμες που ήθελαν τον πρόεδρο να με απολύει. Για να είμαι ειλικρινής, το μόνο που με απασχολούσε τις προηγούμενες μέρες ήταν η προετοιμασία της ομάδας για το παιχνίδι με τη Γουίγκαν. Το αποτέλεσμα νομίζω πως με δικαίωσε και αυτό είναι που μένει στο τέλος», είπε χαρακτηριστικά ο προπονητής της Τσέλσι.

Οι φήμες αυτές, όμως, εξακολουθούν να κυκλοφορούν, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα. «Νομίζω πως είναι φήμες που διαδίδουν οι εφημερίδες για να πουλήσουν μερικά φύλλα παραπάνω. Δεν υπάρχει κάποια… χειροπιαστή απόδειξη πως θα με απολύσει ο πρόεδρος. Αν υπήρχε, θα ήμουν ο πρώτος που θα το γνώριζα, αφού μιλάμε συχνά», τόνισε ο Μπενίτεθ.

Ωστόσο, το συμβόλαιό του, το οποίο λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι, δεν έχει ανανεωθεί, ούτε και του έχει γίνει κάποια νύξη πως θα γίνει αυτό. Ο Μπενίτεθ δεν δείχνει να ανησυχεί. «Σε ό,τι έχει να κάνει με το συμβόλαιό μου, ακόμα δεν γνωρίζω κάτι. Αλλά αυτό δεν με αγχώνει. Κοιτάω τη δουλειά μου και προσπαθώ να πάει η ομάδα όσο καλύτερα γίνεται, καθώς με τον τρόπο αυτό μπορώ να ελπίζω πως το συμβόλαιό μου θα ανανεωθεί. Θα δώσω τα πάντα για να μείνω στην Τσέλσι και μετά το καλοκαίρι», είπε με έμφαση ο Ράφα Μπενίτεθ.


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: