Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Καϊλή: «Θα είμαι πάντα κοντά στον ΠΑΟΚ»

Την αγάπη της για τον ΠΑΟΚ και τη φιλική σχέση που έχει αναπτύξει με τον Ιβάν Σαββίδη αποκάλυψε με δηλώσεις της η Εύα Καΐλή.

Καϊλή: «Θα είμαι πάντα κοντά στον ΠΑΟΚ»
Η πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ διέψευσε τις φήμες που την θέλουν να έχει δεχθεί πρόταση από τον μεγαλομέτοχο της «ασπρόμαυρης», όμως τόνισε ότι θα είναι πάντα δίπλα στην ομάδα.

«Προς το παρόν δεν μου έχει γίνει κάποια πρόταση. Δεν έχω μιλήσει για επαγγελματική συνεργασία με τον κ. Σαββίδη. Αγαπώ πολύ τον ΠΑΟΚ. Είμαι δίπλα στην ομάδα, πάντα. Τη στηρίζω και ως φίλαθλος και ως πολιτικός. Με τον κ. Σαββίδη έχει αναπτυχθεί μία ζεστή φιλική σχέση. Τον σέβομαι, όπως και την ομάδα, για την οποία θα είμαι πάντα εκεί», δήλωσε η Θεσσαλονικιά πολιτικός στη Real News.

Το δημοσίευμα της εφημερίδας αναφέρει πως «η όμορφη Θεσσαλονικιά τονίζει παντού ότι, σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελε να έχει μια οικονομική συνεργασία με την ομάδα, αλλά να προσφέρει εθελοντικά σε οτιδήποτε χρειαστεί και μπορεί να φανεί χρήσιμη». πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: