Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ντιόγο Βιάνα: «Με θέλει ο ΠΑΟ»

Στην αποκάλυψη ότι έχει δεχθεί κρούση από τον Παναθηναϊκό για να συνεχίσει την καριέρα του σε αυτόν από την νέα αγωνιστική σεζόν προχώρησε ο Ντιόγκο Βιάνα μιλώντας στην “O Jogo”.

Ντιόγο Βιάνα: «Με θέλει ο ΠΑΟ»
Ο 23χρονος μεσοεπιθετικός αγωνίζεται στην Πεναφιέλ και μένει ελεύθερος στο τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής σεζόν…

«Στο τέλος της σεζόν μένω ελεύθερος και μπορώ να διαλέξω τον επόμενο σταθμό της καριέρας μου που θα μου προσφέρει τις καλύτερες συνθήκες», τόνισε –αρχικά- και συνέχισε:

«Γνωρίζω ότι υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι και οι Έλληνες του Παναθηναϊκού μου έχουν κάνει μία πολύ καλή πρόταση. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει για το μέλλον μου, αλλά θα επιλέξω το κλαμπ που θα καλύψει τις φιλοδοξίες μου», κατέληξε.πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: