Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Πάτησε Θεσσαλονίκη ο Πέιν!!

Στην Θεσσαλονίκη βρίσκεται το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ, Μαρκ Πέιν και δήλωσε έτοιμος να το… ρίξει στη δουλειά.

Πάτησε Θεσσαλονίκη ο Πέιν!
Πρώτη γεύση από ΠΑΟΚ πήρε ο Μαρκ Πέιν, ο οποίος έφτασε το πρωί της Τρίτης (10/9) στην Θεσσαλονίκη.

Ο μάνατζερ του ΠΑΟΚ, Τέλης Ζουρνατσίδης, υποδέχτηκε το νέο μεταγραφικό απόκτημα στο αεροδρόμιο, ενώ μετέβη λίγο αργότερα στο PAOK Sports Arena, όπου συνάντησε τον Σούλη Μαρκόπουλο και τον συνεργάτη του Χάρη Μαρκόπουλο.

Στις πρώτες του δηλώσεις ο Αμερικάνος γκαρντ ανέφερε:

«Είμαι ενθουσιασμένος που θα παίξω στον ΠΑΟΚ, μία ομάδα που αντιμετώπισα πέρσι και για την οποία έχω πολύ μεγάλο σεβασμό και στην ιστορία της, αλλά και στο πρόγραμμά της. Είναι πολύ σημαντικό που θα παίξουμε και στην Ευρώπη, γιατί το Eurocup είναι μία διοργάνωση επιπέδου και ο στόχος μας πιστεύω ότι θα είναι να περάσουμε στην επόμενη φάση», ενώ σχετικά με την θέση που αγωνίζεται, ανέφερε: «Πιστεύω ότι μπορώ να παίξω και στις τρεις θέσεις, πλέι μέικερ, σούτινγκ γκαρντ και φόργουορντ. Μου αρέσει περισσότερο η θέση του σούτινγκ γκαρντ, αλλά δεν έχει σημασία τι αρέσει σε εμένα, αλλά τι θέλουν οι προπονητές μου από μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: