Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Λατρεία για Γκάλη!!


Ο Νίκος Γκάλης βρέθηκε στην μπουτίκ της ΚΑΕ Άρης και φωτογραφήθηκε με τους αρκετούς φίλους της ομάδας που βρέθηκαν στο Αλεξάνδρειο, ενώ δεν κουράστηκε να μοιράζει αυτόγραφα.
galis-legend1Ο «Γκάνγκστερ» βοηθά στην προσπάθεια της ΚΑΕ για την προώθηση των εισιτηρίων διαρκείας και δεν έκρυψε τη χαρά του για τη νέα έκρηξη αγάπης του κόσμου.«Εισπράττω την αγάπη του κόσμου κάθε φορά και αυτή μου δίνει χαρά και δύναμη. Έρχεται μια σημαντική χρονιά γιατί ο Άρης συμπληρώνει 100 χρόνια από τη ίδρυσή του. Πρέπει όλοι να στηρίξουμε την προσπάθεια που γίνεται. Εγώ θα είμαι δίπλα, στο πλευρό του συλλόγου», είπε ο Γκάλης ο οποίος συμπλήρωσε ότι «δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου αναφορικά με διοικητικό πόστο στην ομάδα».
Στη συνέχεια ο «Νικ» κατευθύνθηκε στο περίπτερο του Άρη, στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.


Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: