Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Nτε Ρόσι: «Αρνήθηκα τη Ρόμα»

Στην αποκάλυψη πως στην αρχή της καριέρας του είχε απορρίψει τη Ρόμα προχώρησε ο Ντανιέλε Ντε Ρόσι.

Nτε Ρόσι: «Αρνήθηκα τη Ρόμα»
Ο 30χρονος Ιταλός μπορεί να είναι ένας από τους εμβληματικότερους ποδοσφαιριστές των «τζιαλορόσι», όμως στην αρχή της σταδιοδρομίας του κάθε άλλο παρά πρόθυμος να ενταχθεί στην ομάδα ήταν, όπως δήλωσε σε συνέντευξη του στην ιστοσελίδα της UEFA.

Για την ακρίβεια, στην… πολύ αρχή της καριέρας του , καθώς η Ρόμα ήθελε να τον προσθέσει στο δυναμικό της, στα 9 του μόλις χρόνια. Ο ίδιος, ο πιτσιρικάς τότε, ποδοσφαιριστής ήταν αρνητικός:

«Δεν ήθελα να πάω γιατί ήμουν πάρα πολύ χαρούμενος με τους φίλους μου στην πρώτη μου ομάδα, την Όστια Μάρε. Πήγα όμως όταν ήμουν 11-12. Θυμάμαι ακόμα με συναισθηματισμό την πρώτη μου μέρα στη Ρόμα. Η διαφορά μεταξύ αυτού του κλαμπ, με όλες τις ανέσεις που παρείχε και της πρώην ομάδας μου ήταν συγκλονιστική. Σαν να μπαίνεις σε άλλο ποδοσφαιρικό κόσμο».Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: