Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Αποκάλυψη στη "ΔΙΚΗ":"Μη μου καις το ματς, είναι στημένο"!

Δύο σοκαριστικούς διαλόγους για το σκάνδαλο των στημένων αγώνων αποκάλυψε η τηλεοπτική "Δίκη στον Σκάϊ".Στους διαλόγους φέρονται να συνομιλούν ένας μπούκ στοιχήματος, ένας ποδοσφαιρικός παράγων και δυο παίκτες στοιχήματος και αναφέρονται σε δυο στημένα παιγνίδια για τα οποία έχουν συγκεκριμένες πληροφορίες.Αναλυτικά οι συνομιλίες

30-1-2011

«Ε: Αντρέα τρία χιλιάρικα μην μου πεις τίποτα.Α: Τι μη σου πω, ποιανού είναι αυτό;Ε: Δικό μου είναι. Τα λεφτά υπάρχουνε, μην μου πεις τίποτα. Σου χρωστάω λεφτά και δεν το ξέρω;

Α: Ρε φιλαράκι ναι, αλλά δεν θέλω όμως να σου ΄χω υπόλοιπο.

Ε: Αντρέα μη μου το καις το παιγνίδι είναι στημένο είναι. Είναι στημένο το παιχνίδι.Α: Εντάξει μπορεί να είναι ό,τι θέλει, αλλά εγώ δεν μπορώ να μπω όμως στη διαδικασία.Ε: Τι δεν μπορείς είναι τελειωμένο θα πληρωθείς κανονικά, άμα χαθούνε τα λεφτά.Α: Μη μου πεις Τετάρτη και μ...

Ε: Αντρέα θα πληρωθείς κανονικά. Μη μου το καις το γ... το παιχνίδι.Α: Αφού είναι στημένο, τι στο καίω; Δεν στο καίω. Αλλά μην μου πεις κουβέντα, στο λέω δεν θα ξαναμιλήσουμε.Ε: Αντρέα είπα μια κουβέντα, εντάξει;Α: Δεν έχω τη διαδικασία να μπω ως την Τετάρτη. Το καταλαβαίνεις;

Ε: Αντρέα, είπαμε Τρίτη, άντε γεια.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3-2-2011

Ν: Για τον Α. που το άκουσες ότι είναι στημένο;

Β: Μου το ΄χανε πει από το πρώτο παιχνίδι εμένα και το θυμήθηκα το ΄πιασα. Το είχα πει εγώ του Κωνσταντίνου, πες του να δεις, απ΄ το πρώτο παιχνίδι με το που τελείωσε. Και χθες παίρνω και μου τα μασάγανε χθες.

Ν: Σου τα μασάγανε, ε;

Β: Ναι, ρε.

Ν: Γιατί σου τα μασάγανε;

Β: Δεν ήθελαν να μου πούνε ρε.

Ν: Δεν ήθελαν να σου πούνε.

Β: Μμμμ. Μου το είπανε σήμερα το μεσημέρι μου το ΄πανε.

Ν: Μα σήμερα το μεσημέρι ξεκινήσανε το trading. Δηλαδή αν του το λέγανε χθες και δε γινότανε, θα σε κοροϊδεύανε, άρα καλά κάνατε. Ρε Βασίλη δεν είναι ότι δε σου λέγανε υπήρχε λόγος που δε σου λέγανε.

Β: Δεν ξέρω γιατί δε μου λέγανε ρε, ξέρω ΄γω;

Ν: Επειδή θα ήταν από χθες που θα ξεκινούσανε.


---------------------------------------------------------------------------------------------

Επίσης στην εκπομπή αποκαλύφθηκε ότι στο προπονητήριο της Βάρης όπου έγινε η προπόνηση του Πανιωνίου ακούστηκαν πυροβολισμοί στον αέρα! Πάντως, ο αντιπρόεδρος Ν.Γκλεζάκος και ο προπονητής Ν.Παντέλης διέψευσαν ότι μπορεί να αφορούσαν την ήττα της ομάδας.Πηγή: skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: