Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Ανακοίνωσε Λαρεντζάκη ο Άρης!!

Παίκτης του Άρη για την επόμενη τριετία είναι και επισήμως ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης.

Ανακοίνωσε Λαρεντζάκη ο Άρης
Με τη φανέλα του Άρη για την προσεχή τριετία θα αγωνίζεται ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης.

Ο νεαρός γκαρντ ανακοινώθηκε από τους «κίτρινους» και ο ίδιος με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου εξέφρασε την ικανοποίησή του που θα συνεχίσει την καριέρα του στους Θεσσαλονικείς:

«Ήρθα σε μία μεγάλη και ιστορική ομάδα και είμαι πολύ χαρούμενος που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή μου στον Άρη. Αυτό που μπορώ να πω, είναι ότι από την πλευρά μου θα ακολουθήσει σκληρή δουλειά, ώστε να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ τη νέα μου ομάδα στην προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων της και να συμβάλλω κι εγώ στην αναγέννηση της».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ

Η Κ.Α.Ε. Άρης ανακοινώνει ότι η Ιστορία, η φανέλα και η καθημερινή προσπάθεια της Διοίκησης φέρνουν στην ομάδα εργασίας του Άρη, τον Γιαννούλη Λαρεντζάκη, για τα επόμενα τρία χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: