Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

«Οφείλω πολλά στον Μίτσελ»

Ο Ανδρέας Σάμαρης απέδωσε την εξέλιξή του στην εμπιστοσύνη που του δείχνει ο Μίτσελ ενώ διευκρίνισε το που αφιέρωσε το τέρμα του.
Ανδρέας Σάμαρης στη NOVA: «Σίγουρα όλα έγιναν πολύ γρήγορα για μένα. Από εκεί και πέρα έχω βρει μία ομάδα που έχει αυτούς τους στόχους και αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ. Σίγουρα οι παραστάσεις που έχω είναι πολύ ευχάριστες για μένα. Πράγματα που έβλεπα πέρυσι στην τηλεόραση τα ζω τώρα από μέσα.
Είμαι περήφανος που είμαι στον Ολυμπιακό και αποτελώ μέλος της πορείας του αλλά και στην Εθνική και που ήμουν στους πανηγυρισμούς για την πρόκριση στο Μουντιάλ. Αναμφίβολα η αυτοπεποίθηση που μου δίνει η εμπιστοσύνη του κόουτς είναι πολύ σημαντική. Οφείλω πολλά στον προπονητή μου και τον ευχαριστώ δημόσια.
Με έχει βοηθήσει και στην τακτική και στο πως θα κινούμαι στο γήπεδο. Σιγά σιγά όταν ένας παίκτης απολαμβάνει τέτοιας εμπιστοσύνης δίνει τον καλό του εαυτό. Αποδίδει πολύ καλά ένας παίκτης, όταν υπάρχει πίστη από το τεχνικό τιμ για αυτόν. Εγώ έχω να δώσω ακόμα πολλά, όμως είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για την πορεία μου ο κ. Μίτσελ.
Στο φάουλ που έβαλα ήταν κάτι που έγινε εκείνη την στιγμή. Ήταν η τελευταία μου επιλογή να σουτάρω. Ζύγισα τις επιλογές που είχα. Εκτίμησα πως με μία σέντρα ή πάσα δεν θα είχα καλό αποτέλεσμα. Επέλεξα να σουτάρω. Μετά το γκολ που έβαλα πήγα και το αφιέρωσα στον φυσικοθεραπευτή της ομάδας, Παναγιώτη Μαρινάκη.
Είχαμε κάνει μία κουβέντα στην προπόνηση και του είπα πως θα βάλω γκολ. Με πίστεψε και γι' αυτό γύρισα και του μίλησα. Σίγουρα είναι θέμα ψυχολογίας. Στον Ολυμπιακό έχεις περισσότερες ευθύνες. Γίνεσαι πιο υπεύθυνος, πιο πειθαρχημένος και πιο συγκεντρωμένος. Αυτό σε κάνει να μαζεύεις το παιχνίδι σου και να γίνεσαι πιο σοβαρός. Έτσι έχει προσαρμοστεί το παιχνίδι μου.
Στην φάση του πρώτου γκολ ξέρω πως ο Κώστας πηδάει στα στημένα. Προσπάθησα να σημαδέψω ή αυτόν ή τον Αβραάμ. Ήταν δύσκολο για τον Αβραάμ να φτάσει η μπάλα σε αυτόν. Έτσι πήγα στην επιλογή του Κώστα. Για την φάση του Σαβιόλα ήταν ένα 1-2. Δεν μου αρέσει να πω κάτι για την πάσα.
Η κίνηση του Σαβιόλα ήταν εκείνη που με έκανε να λειτουργήσω έτσι. Σαν ένα αντανακλαστικό. Η κίνησή του με έκανε να δώσω πάσα. Για το Τσάμπιονς Λιγκ σίγουρα έχουμε πιθανότητες για την 1η θέση. Είναι 11 εναντίον 11. Έτσι έπρεπε να το δούμε. Όχι με τα εκατομμύρια και τα ονόματα της Παρί.
Σεβόμαστε αλλά δεν φοβόμαστε την Παρί. Στο πρώτο ματς την κοιτάξαμε στα μάτια στα πρώτα 60 λεπτά. Μετά από λάθη και στημένα ηττηθήκαμε. Εάν την κοιτάξουμε στα μάτια δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε. Πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε το παιχνίδι μας και να πάρουμε αποτέλεσμα.
Για την Εθνική θα περιμένουμε την κλήρωση την Δεκέμβριο. Να δούμε τι ομάδες θα έχουμε. Είμαι αισιόδοξος πως θα περάσουε για τους '16'. Εύχομαι να συνεχίσω να αγωνίζομαι με την φανέλα του Ολυμπιακού και να είμαι στα γήπεδα του Μουντιάλ με την Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: