Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Φαλκάο:«Ο Μουρίνιο γίνεται αντιπαθής»

Ο επιθετικός της Μονακό, Ρανταμέλ Φαλκάο, αποκάλυψε πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συνεργαστεί με τον Ζοσέ Μουρίνιο.

Φαλκάο:«Ο Μουρίνιο γίνεται αντιπαθής»
Παράλληλα με την Μονακό και η Τσέλσι το καλοκαίρι είχε «βάλει στο μάτι» τον πρώην επιθετικό της Ατλέτικο Μαδρίτης, με δημοσιεύματα στην Αγγλία να κάνουν λόγω για προσωπική επιλογή του «Special One».

Ωστόσο, ο Κολομβιανός προτίμησε την μετακίνηση του στο Γαλλικό πρωτάθλημα και ενώ είναι δεσμευμένος μέχρι το 2018 στην Μονακό, ήδη Ευρωπαϊκές ομάδες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον.

Παρόλα αυτά ο ίδιος αποκαλύπτει πως η συνεργασία του με τον Πορτογάλο τεχνικό είναι απίθανη και μιλώντας στο «Sky Sports Italia» εξηγεί: «Δεν έχω σκεφτεί ποτέ πως θα ήταν να συνεργαστώ με τον Μουρίνιο. Αλλά για τώρα μου φαίνεται απίθανο. Και οι δύο βρισκόμαστε σε διαφορετικούς δρόμους, ενώ εγώ έχω συμβόλαιο για άλλα τέσσερα χρόνια με την Μονακό.»

« Είναι καλός τεχνικός, με απίστευτη καριέρα, τίτλους και διακρίσεις. Έχει διαφορετικό τρόπο σκέψης με αποτέλεσμα να γίνεται αντιπαθής στον κόσμο. Αυτό είναι που τον κάνει μοναδικό. Η εκκεντρικότητα του προσφέρει θέαμα. Όμως, σας διαβεβαιώνω πως παρά το ενδιαφέρον τον ομάδων, είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στην Μονακό.»Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: