Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

«Ο πατέρας μου με άλλαξε»

Kevin Mirallas of Everton celebrates
Ο Κέβιν Μιραλάς έχει μεταμορφωθεί σε έναν από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές της Έβερτον,με τον ίδιο να δηλώνει πως υπαίτιος για αυτό είναι ο πατέρας του καθώς τον βοήθησε σε μεγάλο βαθμό.

«Η νοοτροπία μου άλλαξε. Μπορώ να παίξω δυνατά και καλά σε κάθε παιχνίδι τώρα. Πριν ήταν ένα παιχνίδι καλό, δύο παιχνίδια όχι και τόσο καλά. Τώρα μπορώ να παίζω καλά, σε πέντε παιχνίδια συνεχόμενα. Μίλησα με τον προπονητή και με τον πατέρα μου.
Εκείνος μου είπε ότι έχω αρκετή ποιότητα, αλλά κάποιες φορές η νοοτροπία μου δεν ήταν τόσο καλή και έπρεπε να το αλλάξω. Μίλησα επίσης και με άλλους παίκτες. Αλλά ήταν ο πατέρας μου που έκανε τη διαφορά για εμένα. Ήρθε να με δει τον Δεκέμβριο και με βοήθησε».
Πηγή:arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: