Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Παπαδόπουλος:«Ο κ. Σάντος ξέρει… »

Παπαδόπουλος:«Ο κ. Σάντος ξέρει… »Το μπαλάκι στον Φερνάντο Σάντος πέταξε ο Δημήτρης Παπαδόπουλος σχετικά με την παρουσία του ή όχι στην τελική φάση του Μουντιάλ με την Εθνική ομάδα.

Παράλληλα ο έμπειρος επιθετικός αναφέρθηκε και στην επιστροφή του στην Ελλάδα και τον Πανθρακικό τονίζοντας ότι πάντα πίστευε στον εαυτό του και με την ομάδα της Κομοτηνής του δόθηκε η ευκαιρία να δείξει τι αξίζει.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

-Για το βραβείο:

«Μεγάλη τιμή για κάθε ποδοσφαιριστή να βραβεύεται και ειδικά για εμένα, τους ευχαριστώ όλους πολύ για την προτίμηση τους».

-Για την επιστροφή του στην Ελλάδα και τον Πανθρακικό:

«Πάντα πίστευα στον εαυτό μου και με τον Πανθρακικό μου δόθηκε η ευκαιρία να δείξω τι αξίζω. Με την ομάδα της Κομοτηνής πετύχαμε την παραμονή που ήταν κάτι πολύ δύσκολο όταν έχουμε αντίπαλους τον Άρη και την ΑΕΚ».

-Για τον Ατρόμητο:

«Προσπαθώ να βοηθάω τους συμπαίκτες μου. Στόχος μου είναι να κερδίζει η ομάδα πάνω απ’ όλα».

-Σε μια αναφορά για το Euro 2004 τόνισε:

«Από την ομάδα του 2004 έχω πάρει πολλά πράγματα και τα κρατάω ακόμα και τώρα. Τις αντιδράσεις τις συμβουλές τα πάντα».

-Για την επιστροφή στην Εθνική Ελλάδος:

«Ο προπονητής ξέρει τι θα κάνει για το Μουντιάλ και τις κλήσεις»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: