Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

«Βολές» Φαν Πέρσι στους συμπαίκτες του!!

Αρκετά παράπονα από τους συμπαίκτες του για τον τρόπου που αγωνίστηκαν κόντρα στον Ολυμπιακό εξέφρασε ο Ρόμπιν Φαν Πέρσι, μιλώντας σε ολλανδικά ΜΜΕ.

«Βολές» Φαν Πέρσι στους συμπαίκτες του
Απογοητευμένος από τον τρόπο που αγωνίστηκε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στο «Καραϊσκάκη» κόντρα στον Ολυμπιακό δήλωσε ο Ρόμπιν Φαν Πέρσι, που δεν δίστασε να τα «χώσει» στους συμπαίκτες του!

«Οι συμπαίκτες μου βρίσκονται στις θέσεις που προσπαθώ να παίξω. Αυτό μου κάνει πολύ δύσκολο το έργο μου. Έτσι, πρέπει να αλλάξω την τακτική μου και να βγαίνω από τη ζώνη παιχνιδιού μου. Παίζουμε πολύ αργά και δημιουργούμε λίγες ευκαιρίες», τόνισε ο Ολλανδός επιθετικός σε ΜΜΕ της πατρίδας του.

Παράλληλα, έσπευσε να υπερασπιστεί τον προπονητή του, Ντέιβιντ Μόγες, λέγοντας: «Δουλεύει σκληρά, όπως κι εμείς. Καμιά φορά παίζουμε καλά, αλλά όχι πάντα. Δεν είμαστε τυχεροί. Είναι εύκολο να δείχνεις κάποιον με το δάχτυλο, αλλά δεν είμαι έτσι. Πρέπει να βελτιωθούμε. Με όλο το σεβασμό, θα έπρεπε να νικήσουμε αυτήν την ομάδα με 2-0 ή 3-0».Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: