Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

«Έχω απορρίψει τη Γιουβέντους αρκετές φορές»

Την άποψή του για της ιταλικές ομάδες εξέφρασε σε δηλώσεις του ο Αντόνιο Κασάνο, ο οποίος τόνισε πως ποτέ δεν θα πήγαινε στην Γιουβέντους, αν και ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για κάτι.

«Έχω απορρίψει τη Γιουβέντους αρκετές φορές»
Τρεις φορές έχει απορρίψει πρόταση από την Γιουβέντους ο Αντόνιο Κασάνο, ο οποίος προτιμά τη Νάπολι και πολύ περισσότερο την Πάρμα, όπως τόνισε ο ίδιος σε δηλώσεις του.

«Δεν θέλω να πάω πουθενά εκτός της Ιταλίας πάλι», ανέφερε ο Ιταλός άσος και πρόσθεσε:

«Η Γιουβέντους δεν είναι για μένα, τους έχω απορρίψει τρεις φορές. Η Νάπολι θα ήταν το ιδανικό μέρος για έναν θεότρελο σαν και εμένα. Αν τα πράγματα πάνε καλά, τότε ποιος ξέρει τι θα συμβεί στο μέλλον;».

Ο 31χρονος επιθετικός συμπλήρωσε: «Πραγματικά, μου αρέσει η Νάπολη, αλλά προτιμώ πολύ περισσότερο την ηρεμία της Πάρμα, όπου το φαγητό είναι καλό και είσαι χαρούμενος» και κατέληξε:

«Όμως τώρα, είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, έχω την οικογένειά μου στην Πάρμα και νομίζω ότι θα τελειώσω την καριέρα μου εδώ. Αλλά, ποτέ δεν ξέρεις». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: