Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Μανωλάς: «Η καλύτερη επιλογή που έχω κάνει ο Ολυμπιακός»

Η απόφαση να μετακινηθεί στον Ολυμπιακό ήταν η καλύτερη που έχει πάρει ως τώρα στην καριέρα του, σύμφωνα με τον Κώστα Μανωλά.

Μανωλάς: «Η καλύτερη επιλογή που έχω κάνει ο Ολυμπιακός»
Απόλυτα δικαιωμένος για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό δήλωσε ο Κώστας Μανωλάς.

Μετά τη φιέστα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, ο Έλληνας στόπερ εμφανίστηκε ιδιαίτερα χαρούμενος.

Κι αφού τόνισε χαρακτηριστικά ότι «ο ερχομός μου στον Ολυμπιακό είναι η καλύτερη επιλογή που έχω κάνει», σημείωσε ότι «δούλεψα κι έχω ανέβει επίπεδο».

Αναφερόμενος στη ρεβάνς Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ τη Μεγάλη Τετάρτη, ο Μανωλάς ότι «πρέπει να παλέψουμε πολύ σκληρά την Τετάρτη για να πάρουμε την πρόκριση στην Τούμπα, διότι θέλουμε να πάρουμε και το Κύπελλο».

Κλείνοντας, δε, στάθηκε στη στήριξη των φίλων του Ολυμπιακού, σημειώνοντας ότι «με τον κόσμο πορευόμαστε μαζί και γι’ αυτό προσπαθούμε πάντα να του δίνουμε χαρές».

Δεν υπάρχουν σχόλια: