Τρίτη 8 Απριλίου 2014

«To πίστευα, το έβαλα»!

No 823094
Στον Arena FM 89,4 μίλησε ο φίλαθλος του ΠΑΟΚ, Θανάσης Γκόγκας, που κατάφερε να ευστοχήσει από το κέντρο του γηπέδου και να πάρει το ποσό των 1.200 ευρώ, στο ημίχρονο του αγώνα της Α1 με τον Παναθηναϊκό.
Αναλυτικά, όσα είπε ο Θανάσης Γκόγκας:
Για το καλάθι=1200 ευρώ, που έβαλε από το κέντρο: “Είχα προαίσθηση. Το έλεγα από πριν στο σπίτι ότι θα πιάσω το μπαλάκι, που πετάνε στην κερκίδα και θα σουτάρω στο ημίχρονο. Ήταν καλή η πρώτη προσπάθεια, αλλά δεν μπήκε. Η δεύτερη μπήκε κατευθείαν. Ούτε… ακούμπησε. Ο Διαμαντίδης και ο Κούπερ μου ζητούσαν αυτόγραφα μετά!  Παίζω μπάσκετ σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Είναι καλά αυτά τα χρήματα, όμως το συναίσθημα την ώρα που χειροκροτούσε το γήπεδο δεν το αλλάζω με τίποτα. Φώναξαν στον Σταυρόπουλο να μου κάνει συμβόλαιο, ελπίζω να το άκουσε! Είμαι φίλαθλος του ΠΑΟΚ, έχω χρόνια διαρκείας στο μπάσκετ”.
Για την επίδοση του στα 5 χλμ. που έτρεξε την Κυριακή (06/04), πριν πάει στο Παλατάκι: “Ναι, έτρεξα στις παράλληλες εκδηλώσεις του μαραθωνίου Μ. Αλέξανδρος. Μου αρέσει να γυμνάζομαι. Έκανα γύρω στα 20 λεπτά. Βγήκα 8ος στην κατηγορία μου και συνολικά 25ος στους 3081 ή κάπου εκεί…”.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: