Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Αγραβάνης: «Να δικαιώσω τον προπονητή μου»

Στόχος του Δημήτρη Αγραβάνη είναι να δικαιώσει τον Μίλαν Τόμιτς που τον επιλέγει, όπως δήλωσε ο ίδιος μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί της Λαμποράλ Κούτσα.

Αγραβάνης: «Να δικαιώσω τον προπονητή μου»
Έτοιμος να… αρπάξει τις ευκαιρίες που του δίνει ο Μίλαν Τόμιτς, δήλωσε ο Δημήτρης Αγραβάνης μετά τη νίκη (63-57) του Ολυμπιακού επί της Λαμποράλ Κούτσα.

«Χθες έπαθα ένα διάστρεμμα ελαφρύ στην προπόνηση, έβαλα πάγο, έκανα θεραπεία και ήμουν έτοιμος και μου έδωσε ο κόουτς την ευκαιρία και βοήθησα κι εγώ για τη νίκη» , δήλωσε αρχικά ο Δημήτρης Αγραβάνης και πρόσθεσε: «Ξεκάθαρα η ενέργεια και η μαχητικότητα στην άμυνα μας βοήθησαν. Το ίδιο και τα ριμπάουντ. Καθαρίσαμε τις φάσεις και πήραμε τη νίκη».

Για να καταλήξει: «Πιστεύω πως προσπαθώ όσο περισσότερο μπορώ ώστε να δικαιώσω τον προπονητή μου για την στήριξη που δείχνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: