Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Σαρικόπουλος: «Σπουδαίος ο κόσμος του Άρη»

Ο Ζήσης Σαρικόπουλος μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για την αναμέτρηση με τον Άρη, αλλά και την επιλογή του να πάει στην ΑΕΚ. «Εμείς κρατάμε τα καλά από αυτό το παιχνίδι ,τα θετικά και μην ξεχνάμε ότι είχαμε απουσίες. Ο Άρης πέτυχε μια σπουδαία νίκη και φαίνεται ότι έχει μια ποιότητα με το νέο ρόστερ. Ξεπέρασε το αγκάθι της απαγόρευσης και εύχομαι να είναι καλός. Ο Δημήτρης Πρίφτης είναι ένας καλός προπονητής και πιστεύω ότι θα βελτιωθεί η ομάδα. Εμείς ελπίζουμε να είμαστε καλύτεροι στη συνέχεια. Η παρουσία του κόσμου είναι πάντα ιδεατή στον Άρη και είναι σπουδαίο να παίζεις σε γεμάτα γήπεδα, είναι μία ομάδα με κόσμο. Μου άρεσε που ήταν κοντά ο κόσμος σε μία δύσκολη ημέρα» είπε αρχικά.

«Όπως είπα είναι νωρίς για την ΑΕΚ. Από τη στιγμή που έφυγα από τον Άρη, είμαι έτοιμος από κάθε άποψη να κάνω ότι περισσότερο μπορώ. Νιώθω εμπιστοσύνη, τα προηγούμενα χρόνια, δεν είχα τέτοια αντιμετώπιση. Στον επαγγελματισμό προσπαθείς να είναι θετικός, κάθε αγώνα ξεχωριστά. Ήμουν με την ΑΕΚ και θέλαμε να κερδίσει η ομάδα. Έχω μια πικρία από την παρουσία μου στον Άρη, αλλά κοιτάμε μπροστά και ξεχνάμε το παρελθόν. Περιμένω φέτος πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και η ψαλίδα έχει κλείσει ανάμεσα στις μεσαίες ομάδες. Είμαι ικανοποιημένος από την χημεία που βρήκα στην ΑΕΚ και ξέρουν όλοι οι συμπαίκτες μου που βρίσκονται. Η είσοδος στην οκτάδα και η εκμετάλλευση της έδρας θα είναι οι πρώτοι μας στόχοι».

Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: