Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Ρόσμπεργκ: «Πρέπει να ακούμε τις εντολές»

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ τόνισε πως οι πιλότοι πρέπει να ακούνε και να αποδέχονται τις εντολές των ομάδων, αναφέρθηκε στην ανταγωνιστικότητα της Ferrari, στον ερχομό του παιδιού του και στον Μίκαελ Σουμάχερ.
 
Για τις εντολές που δίνουν οι ομάδες στους πιλότους μίλησε ο Νίκο Ρόσμπεργκ στη συνέντευξη που παραχώρησε στην κάμερα του Alpha, η οποία θα προβληθεί την Κυριακή (7/6) στην εκπομπή «F1 Countdown» πριν τον αγώνα του Καναδά.

Ο Γερμανός τόνισε πως οι πρωταγωνιστές της πίστας θα πρέπει να ακούνε τις εντολές αυτών των πιτς και να τις αποδέχονται για να μην τους ασκηθεί κριτική.

Επίσης, μίλησε για το γεγονός ότι η Ferrari είναι ξανά ανταγωνιστική, τον ερχομό του παιδιού του, καθώς η σύζυγός του είναι έγκυος, και στον Μίκαελ Σουμάχερ. Ακόμη, εξέφρασε την επιθυμία του να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής, ενώ τόνισε πως θα πρέπει να επιστρέψει στα μονοθέσιο ο ήχος του παρελθόντος.

Αναλυτικά, η συνέντευξή του

Πόσο δύσκολο να αποδέχεσαι τις εντολές που λαμβάνεις από την ομάδα σου;
Οφείλουμε να αποδεχόμαστε τις εντολές που μας δίνει η ομάδα μας. Αν δεν το κάνουμε θα δεχτούμε έντονη κριτική από τα μέλη της.

Η Ferrari είναι η ομάδα που απελεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη τη Mercedes. Πώς κρίνεις την εμφάνισή της;
Η Ferrari είναι πολύ κοντά. Κάνουν εξαιρετική δουλειά. Πρέπει λοιπόν να είμαστε προσεκτικοί, ώστε να συνεχίσουμε να τους νικάμε.

Πόσο δίκαιη είναι η συζήτηση που έχει ανοίξει σχετικά με τη λήψη μέτρων, ώστε να μειωθεί η απόσταση που χωρίζει τη Mercedes από τον ανταγωνισμό;
Δεν είναι δίκαιη αυτή η κριτική. Δείτε για παράδειγμα εμένα. Έχω καταβάλει μεγάλη προσπάθεια, έχω κάνει πολλές θυσίες. Πέρασα επίσης τέσσερα δύσκολα χρόνια στη Formula1. Και τώρα επιτέλους άρχισα να κερδίζω αγώνες. Δεν νομίζω ότι είναι σωστό να δεχόμαστε κριτική για το γεγονός ότι νικάμε.

Τι θεωρείς ότι πρέπει να αλλάξει στη Formula 1;
Τα σημερινά μονοθέσια είναι συναρπαστικά. Έχουν ικανοποιητική ισχύ. Το μόνο σημείο που πρέπει να αλλάξει είναι ο ήχος. Χρειάζεται πιο έντονος ήχος, διότι η ατμόσφαιρα και ο θόρυβος είναι κομμάτι του σπορ. Αυτά προκαλούν ανατριχίλα στους θεατές. Πρέπει να δυναμώσει ο ήχος.

Τον Αύγουστο θα γίνεις πατέρας, καθώς η σύζυγός σου θα φέρει στον κόσμο το πρώτο σας παιδί. Θα αλλάξει η πατρότητα τον τρόπο που προσεγγίζεις τους αγώνες;
Ίσως. Νομίζω ότι η πατρότητα θα έχει μεγάλη επίδραση στη ζωή μου. Κανείς δεν ξέρει όμως με ποιον τρόπο. Ο πατέρας μου έκανε τον ταχύτερο γύρο στην καριέρα του στη Formula1 μετά τη γέννησή μου. (σ.σ. εννοεί στις 7 Ιουλίου 1985 στο γαλλικό GP, όπου o Κέκε Ρόσμπεργκ πήρε την pole position και έκανε τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα). Επειδή ήταν πολύ χαρούμενος. Ίσως γίνω κι εγώ πιο γρήγορος.

Στην περίπτωση που μετά από πολλά χρόνια δημοσιεύσεις την αυτοβιογραφία σου, τι θα ήθελες να περιλαμβάνει το κεφάλαιο που δεν έχει ακόμη γραφτεί;
Βέβαια το να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής στην F1. Θα ήταν καταπληκτικό να συμβεί. Γι' αυτό άλλωστε βρίσκομαι εδώ. Αυτή είναι η φιλοδοξία μου.

Υπήρξες επί τρεις σεζόν team mate στην Mercedes με τον Μίκαελ Σουμάχερ. Πώς νιώθεις για την περιπέτειά του;
Η ιστορία του είναι θλιβερή. Στάθηκε τόσο άτυχος. Μετά από 20 χρόνια στη Formula1 και να τραυματίζεται κάνοντας σκι. Ελπίζω να βελτιωθεί η κατάστασή του.
*Πηγή: metrosport.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: