Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

"Αφοσιωμένος στην Άρσεναλ"

Πιστός στην Άρσεναλ δηλώνει ο Ρόμπιν Φαν Πέρσι, βάζοντας τέλος στα σενάρια που τον θέλουν να συνεχίζει την καριέρα του στην Μάντσεστερ Σίτι.
"Αφοσιωμένος στην Άρσεναλ"
«Θέλω να πω κάτι σχετικά με την αφοσίωσή μου στην Άρσεναλ, επειδή έχουν γραφεί πολλά στα ΜΜΕ τελευταία. Είμαι αφοσιωμένος στην Άρσεναλ παρά τα όσα λένε. Για παράδειγμα, είπαν ότι πουλούσα το σπίτι μου, αλλά αυτό δεν είναι κάτι νέο. Μετακόμισα πέρυσι. Βλέπω δημοσιεύματα που με κάνουν να γελάω, αλλά μπορώ να καταλάβω πόσο ενοχλητικό είναι από την πλευρά των οπαδών», τόνισε ο Ολλανδός άσος και πρόσθεσε:
«Αλλά εγώ είμαι πιστός στην Άρσεναλ. Είμαι αρχηγός και οι οπαδοί δεν πρέπει να πιστεύουν όσα διαβάζουν. Όσο για το σπίτι μου, πωλείται εδώ και καιρό αλλά στο μεταξύ δεν ζω στους δρόμους. Έχω βρει ένα πραγματικά ωραίο σπίτι και ναι, είναι στο Λονδίνο! Οπότε για να το θέσω με απλά λόγια, είμαι αφοσιωμένος και θα το δείχνω στον αγωνιστικό χώρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: